Ki gondolta volna, hogy egy lopakodó vadászrepülőgép ilyen népszerű lehet az autóiparban? Miután a Galpin GTR1 tervezői az álcázott repülőgéptől merítettek ötleteket a fékrendszer kifejlesztéséhez, most itt egy újabb amerikai alkotás, amelynek egész lényét a Lockheed Martin Raptoráról mintázták. 

Elszállási engedély 1
Elszállási engedély 33
A Bulleta Motors hamarosan érkező újdonsága, az RF22 műszaki alapjait a Lotus Evora adja, formatervét pedig az a Szamir Szadikov, akitől nemrégen idéztük csodálatos Aston Martin sportkocsi-álmát. 
A brit sportkocsiból agresszív szörnyet varázsol a bi-xenon fényszóróval és első légterelővel ellátott karbon-kompozit karosszériacsomag. Hátul hatalmas diffúzor és középen kivezetett kipufogó gondoskodik a hatásról. A pályára illő összképet a tetőn kialakított légbeömlő, karbon-kerámia fékek és 19 colos, szintén szénszálas anyagból készített keréktárcsák teszi teljessé. 
Elszállási engedély 34
A Lotus Evora Toyota-eredetű, 3,5 literes V6-os motorját, amely alapkivitelben 280, illetve kompresszorral 350 lóerőt teljesít, itt 511 lóerőre erősítették, a feltöltött blokk forgatónyomatéka 555 Nm. Mérési adatok még nincsenek, a gyártó becslései szerint az 1363 kilós autó (-20 kg az Evorához képest) 3,6 másodperc körül gyorsulhat százra. 
Sem a végsebesség, sem a vételár nem publikus egyelőre, mint ahogy azt sem lehet biztosan tudni, hogy jövőre valóban gyártásba kerül-e az autó. Annyit már elárultak, hogy minden vásárló kap egy limitált szériás, svájci mechanikus órát, amelynek gyártási száma megegyezik majd autója sorozatszámával – ilyen gesztust pedig csak nagyon drága autók esetében szokás tenni.
Elszállási engedély 35
Elszállási engedély 36