Egyre kevésbé fapados a Duster 1
Új műszerfallal, benne navigációs rendszerrel, tempomattal, tolatóradarral és alapáras ESP-vel; jobb minőségű kárpitokkal és modernebb, takarékosabb motorral kezdi az új szezont a Dacia megújuló szabadidőjárműve. 

A formavilágot érintő módosításokat már áttekintettük: elöl díszesebbre rajzolták a hűtőmaszkot, mostantól nagylyukú rácson át kap levegőt a hűtő. A fényszórók osztott kialakításúak, ami szélesebb megjelenést kölcsönöz az autónak. A nappali fény új, viszont nem változott a ködlámpa, mint ahogy a lökhárító alsó fele is érintetlen maradt. 
Az összkerekes jegyeket sötétített felnik és négyévszakos terepabroncsok erősítik. Kétféle terepcsomagot kínál a Dacia: az Adventure csomag vastagított kerékíveket és küszöbvédelmet, az Off-road pakk selyemfényű fellépőt és gallytörőt tartalmaz. 
a videó a hirdetés után indul
A beltérben friss kárpitok, sötétebb színvilág, megerősített hátsó üléspad, illetve jobb hangszigetelés emeli a Duster értékét. Az opciós tartozékok között elülső parkolóradart, navigációs rendszerrel kombinált multimédiaegységet, sebességhatárolót és -tartót, külső hőmérőt, tolatóradart, valamint elindulás után automatikusan reteszelő központi zárat találunk.
A biztonságról négy légzsákkal és ESP-vel gondoskodik a megújult Duster, a takarékos, ugyanakkor dinamikus közlekedésre vágyók pedig az új Tce 125 benzines turbómotornak örülhetnek. Az 1,2 literes négyhengeres átlagosan 6,0 litert fogyaszt 100 kilométeren.
a videó a hirdetés után indul