Hallatlan magabiztosságról tanúskodik, amikor egy autóépítő műhely legújabb kreációja kapcsán éppen annak névadó jellemzőjéről: a karosszéria vakító tükörfényű krómozásáról nem beszél.
Persze van okuk erre, hiszen vélhetően alig maroknyian rendelnék meg ebben az ordítóan hivalkodó kivitelben az autót, miközben az alapvető változtatások sokkal szélesebb rétegeket érintenek.
A Porsche Panamera versenytársaként helyt álló Gran Coupét ugyanis szélesebb karosszériával szerelik fel. Más az első lökhárító, benne méretesebbek a légbeömlő nyílások; új az első kötény, az oldalsó küszöbök és a hátsó szárny; hátrafelé meghosszabbították a hátsó kerékdobokat, valamint lecserélték az oldalfalat alkotó paneleket. Oldalanként 2-2 centimétert nyert így az autó.
A komplett csomaghoz további elemeket is kínál a Hamann: ilyen a teljes egészében szénszálas kompozitból kialakított gépházfedél, valamint a nagyobb leszorítóerőt ébresztő hátsó szárny.
Keréktárcsából azt szereltet fel a kedves vevő, amit akar, a Frankfurtban kiállított autón 21 colos, központi anyás, kovácsolt alumínium felni feszített, elöl 265/30, hátul 305/25 (!) méretű Vredestein abroncsokkal. A futómű 25 mm-s ültetést és progresszív sportrugókat kapott.
Miközben a motor nem változott, azaz a BMW M6 Gran Coupé 4,4 V8 erőforrása a gyári 560 lóerővel és 680 Nm forgatónyomatékkal támogatja a Hamann-vásárló exhibicionizmusát, a tuningmesterek csökkentett ellennyomású sportkipufogót szereltek az autó alá, amely a krómozott karosszériával szép kontrasztot adó, fekete végcsövekbe torkollik.
Az autó belterében egyedi üléskárpitozást, alumínium pedálsort és lábtámaszt, Hamann-emblémás szőnyegeket találunk – magyarul nem sok minden változott, csak a manőverezést kell újra tanulnia a sofőrnek.