Hivatalosan majd csak novemberben mutatja be vadonatúj kabrióját a Porsche, de néhány alapvető információt már előre megosztott a nagyközönséggel.
Ha eltekintünk a magnézium merevítőkre épülő, felhúzva a kupé sziluettjét utánzó vászontetőtől, az autó minden lényeges műszaki paramétere megegyezik a májusban leleplezett 911 Turbóéval.
A modell kétféle hajtáslánccal (520, illetve 560 LE), összkerékhajtással és -kormányzással, duplakuplungos sebességváltóval, LED-es fényszórókkal kerül piacra. Marad az aktív aerodinamikai csomag, de a 13 másodperc alatt, akár menet közben is nyitható vagy csukható tető miatt valamelyest csorbulnak a menetadatok.
A 318 km/óra végsebesség ugyan megmarad, de a hivatalos átlagfogyasztás 0,2 literrel megnő. A gyengébbik kivitel 3,5, az izmosabb 3,2 alatt éri el a 100 km/órát. Ez pár tizeddel lassabb, mint a kupé szintideje, viszont ugyanennyivel fürgébb is az előző generációs turbó kabriónál.
A 2013 utolsó heteiben piacra kerülő modelleket Németországban már beárazták, kevesebb mint 10 százalékkal kerülnek többe a kupé kiviteleknél.