Már május végén hivatalossá vált, hogy a Red Bull marad a Renault-val, és hogy testvércsapata, a Toro Rosso is a francia gyártó motorjaira vált, de a további kliensek bejelentése nem történt meg a nyáron.
Most újabb csapatot pipálhatunk ki: Szingapúrban vasárnap közölték, hogy a Caterham is marad a Renault-val. A bejelentésben semmi meglepő nincs, a brit manufaktúra utcai autós részlege a Renault-val együttműködésben fejleszti az új Alpine modellt, mindössze a Forma-1-es szerződés bizonyos részleteinek tárgyalása miatt húzódott a megegyezés mostanáig.
„Természetesen nagyon jó hír ez a bejelentés a csapat számára, tükrözi, hogy milyen szoros kapcsolatot építettünk ki egymással, különösen a 2012-ben indított Caterham-Alpine projektben, ami mostanra igen előrehaladott állapotba jutott” – mondta a csapatfőnök, Cyril Abiteboul, aki korábban maga is a Renault F1-es motorgyártó részlegénél dolgozott.
Szinte biztosra vehető, hogy negyedik partnerként a Lotus is a Renault 1,6 literes turbós V6-osait használja 2014-től, ennek bejelentése csak azért „késik”, mert a csapat és a francia gyártó a kapcsolat szorosabbra fűzésén, a Renault hangsúlyosabb megjelenésén dolgozik az egykori gyári alakulatával.
A Force India és a McLaren jövőre is a Mercedes partnere marad – az utóbbi csak egy évig, 2015-ben a Hondával társul -, és csatlakozik hozzájuk a Williams is, míg a Saubernél marad a Ferrari, és a Marussia is az olaszoktól veszi majd a motort.