Nagyteljesítményű kupéból kiváló sportkabrió építhető, de az igazi, kényeztető fényűzéshez az a jó, ha limuzin adja a vászontetős modell alapjait. Így gondolta ezt a Bentley is, amikor tavaly nyár végén bemutatták a Mulsanne csúcsszedán tetejétől megfosztott kivitelét. 

Ugyanazzal a 6.75 V8-as motorral, (512 LE, 1020 Nm), valamivel rövidebb tengelytávval, alacsonyabb szélvédőkerettel és két oldalajtóval állt a VIP ügyfelek elé a tanulmány. Áráról csupán érintőlegesen beszéltek, hiszen az nem téma ezen a szinten, de durván 10 százalékkal ígérték drágábbnak a 80 millió forint körül mozgó limuzinnál. 
Csakhogy mérnök tervez, ügyfél végez: a Bentley úgy ítélte meg, túlságosan langyos volt ahhoz az érdeklődés az autó iránt, hogy megtérüljön a befektetett pénz és energia, ezért a mostanra ígért hivatalos bejelentést ugyan megtették, de nem a gyártás beindítását, hanem a program törlését tették közhírré. 
„Csupán néhány piac mutatott érdemi érdeklődést az autó iránt, ezért úgy döntöttünk, levesszük a napirendről a projektet” – mondta újságíróknak Wolfgang Schreiber, a márka első számú embere.
Mégsem készít óriáskabriót a Bentley 1
Mégsem készít óriáskabriót a Bentley 11
A Bentley kínálatában marad tehát egyedüli kabrióként a Continental GTC, választhatóan nyolc vagy tizenkét hengeres motorral, 507-625 lóerő közötti teljesítménnyel. Aki pedig újdonságra vágyik, számoljon vissza a Bentley SUV érkezéséig.