Koreában ismét volt egy kis gond a Pirellikkel: a szuperlágy keverék túl gyorsan kopott, a futamon pedig ismét volt egy látványos defekt, amely miatt a safety cart is a pályára kellett küldeni. Fernando Alonso és Mark Webber is beszólt a gyártónak, amelynek sportigazgatója, Paul Hembery nagyon unja már az állandó bírálatokat.
Hembery szerint a Pirellinél nincs dráma Perez defektje miatt, aggódnak viszont amiatt, hogyan fognak viselkedni a gumik jövőre, amikor minden megváltozik „Egy 2010-es autót használunk, miközben 2014-es gumikat fejlesztünk” – jelezte Hembery, hogy cseppet sem könnyű a Pirelli dolga. „Olyan autókra próbálunk gumikat készíteni, amelyekről senki nem tudja, milyenek is lesznek.”
„Még akkor is állandóan ellenállásba ütközünk, amikor egy 2011-es autóval szeretnénk tesztelni. Ahhoz, hogy azt tudjuk csinálni, ami a dolgunk, tesztlehetőségekre és mindenki segítségére lenne szükségünk. Csapatokéra és pilótákéra egyaránt.”
„Senki nem akar hátrányba kerülni a tesztelés miatt, de ez nem mehet így tovább, hogy semmiről sem döntünk. Valaminek változnia kell.” Hembery szerint a Pirelli szeretné csökkenteni az abroncsokról leszakadó törmelékdarabok mennyiségét is, de ehhez olyan pályán kellene tesztelnie, amelyen adottak az ehhez szükséges feltételek. Egy ilyen opció lehet az interlagosi pályán való tesztelés a szezon befejezése után, de szó van egy januári bahreini tesztről is.
Hembery különösen azért aggódik, mert a várakozások szerint a V6-os turbómotorok teljesen másképp adják majd át az erőt az abroncsokra. „A csapatfőnökök közül néhányan szintén azt mondják, hogy ezt-azt másképp kellene csinálnunk. Mi nagyon is egyetértünk ezzel.”