150 km/óra – nagyjából ez az a sebesség, ahol már nem kezd heves villogásba az ESP visszajelző lámpája, amikor kövér gázt ad a Kleemann SLS AMG vezetője… 
A dán lóerőművészek szerint az autó gyári állapotában úgy tökéletes, ahogy van – csak nem elég brutális. Hát tettek róla, hogy az legyen: a 6.2 V8 szívómotorra kompresszort illesztettek. A feltöltő komponenseit tömör alumíniumtömbből esztergálták ki. 
Bitangerős skandináv SLS 1
Bitangerős skandináv SLS 25
Ez az első lépcsőfok; a teljes kitárulkozáshoz rozsdamentes acél kipufogórendszer is hozzátartozik, amelynek hangereje és -fekvése távirányítóval szabályozható, a szomszédbarát brummogástól a versenypályára illő hörgésig. Már csak ezért is érdemes megrendelni a kipufogót, de van ennél jobb hír is: a nyitott katalizátor révén szabadabban áramlik a kipufogógáz, javul a motor hőelvezetése, így magasabb töltést állíthattak be a kompresszornál. 
Bitangerős skandináv SLS 26
A különbség további ötven plusz lóerőt tesz ki – a végső számadatok 770 lóerő és 845 Nm forgatónyomaték; a teljesítménykifejtés ráadásul teljesen egyenletes, gyártói szerint egyáltalán nem érződik, hogy kompresszoros motorról van szó. 
A nyomatékleadás minden fordulaton elementáris; 3,3 másodpercig tart csupán elérni a 100 km/órás tempót, 200-ra 9,3 másodperc alatt gyorsul az autó. 
Bitangerős skandináv SLS 27
Csak emlékeztetőül: a gyári állapotú SLS AMG 571 lóerőt és 650 Nm-t tud, százra 3,8 másodperc alatt gyorsul, a száguldást 317 km/óránál szakítja meg az elektronika. 
Na, ilyen korlátozás nincs a Kleemann autójában: a végsebességet csak a fordulatszám-határoló szabja meg – igen, hetedik fokozatban is beleforog a pirosba a motor, ekkor 356 km/órával száguld az autó.
A lenti videón egy laza nulla-kétszázas gyorsulás látható, alább pedig az autó fél évvel ezelőtti, valamivel gyengébb variánsa, ahogy udvaron és fékpadon terheli a dobhártyát. Szép.