Biztosak lehetünk benne, hogy mikor megjelenik az utcákon a BMW 4-es sorozata, számos ember fejét el fogja csavarni. Főleg a hölgyek tekinthetik majd a benne ülő férfit alfahímnek, hiszen még a BMW sem tagadja, hogy ezzel az autóval csak az nem fog tudni becsajozni, aki nem akar. Vajon ez valóban így lesz? 
A reklámban szereplő férfi épp a feleségére vár az autóban, mikor váratlanul egy idegen, meglehetősen dekoratív és csinos hölgy száll be hozzá. A férj erre úgy reagál: „Maga nem a feleségem…”, erre a nő: „Tudom”, és csábító pillantást vet a sofőrre, miközben az autóban gyönyörködik. A történet tovább nem folytatódik, a többit a BMW a fantáziánkra bízza.
Tagadhatatlan, hogy gyönyörű autót alkotott a BMW, de vajon ez elég lesz ahhoz, hogy felkeltse a vásárlók érdeklődését? Ez hamarosan kiderül, a reklám viszont nagyon jó húzás volt a bajor gyártótól.