Újonnan elég ritka autó a Peugeot 3008. A francia crossover használtan sem gyakori vagy olcsó, de megéri az árát
Újonnan elég ritka autó a Peugeot 3008. A francia crossover használtan sem gyakori vagy olcsó, de megéri az árát
Fotó megosztása:
Kiváló motor az 1,6 THP, de a turbós benzinesnek sokkal több gyermekbetegsége volt a strapabíró dízeleknél
Kiváló motor az 1,6 THP, de a turbós benzinesnek sokkal több gyermekbetegsége volt a strapabíró dízeleknél
Fotó megosztása:
Ritkaság: használtan a dízellel kisebb a rizikó, mint a direktbefecskendezéses, kétoldali változó szelepvezérlésű turbós benzinessel a BMW-től
Ritkaság: használtan a dízellel kisebb a rizikó, mint a direktbefecskendezéses, kétoldali változó szelepvezérlésű turbós benzinessel a BMW-től
Fotó megosztása:
Variálhatósága, ötletessége az egyterűkével vetekszik. A Golf Plus egy fakó alternatíva
Variálhatósága, ötletessége az egyterűkével vetekszik. A Golf Plus egy fakó alternatíva
Fotó megosztása:
Pont jó méretű autó városba és hosszabb utakra. Ára 2,8 millió forintnál kezdődik, a választék nem valami bő
Pont jó méretű autó városba és hosszabb utakra. Ára 2,8 millió forintnál kezdődik, a választék nem valami bő
Fotó megosztása:
Nem szokott megmattulni a fényszóróbura a 2009-es autókon sem
Nem szokott megmattulni a fényszóróbura a 2009-es autókon sem
Fotó megosztása:
Érdemes a képen látható 17-es felnimérettel beérni. A 18 collossal még magasabb a gumiköltség és romlik az eleve csak közepes rugózási kényelem
Érdemes a képen látható 17-es felnimérettel beérni. A 18 collossal még magasabb a gumiköltség és romlik az eleve csak közepes rugózási kényelem
Fotó megosztása:
Nem kiugró a féktárcsák és betétek kopása
Nem kiugró a féktárcsák és betétek kopása
Fotó megosztása:
A futómű igen tartós, a féltengelyekkel sem szokott gond lenni
A futómű igen tartós, a féltengelyekkel sem szokott gond lenni
Fotó megosztása:
A csatolt hosszlengőkaros, félmerev hátsó felfüggesztés is a 308-ból jön, amellyel közös a technika
A csatolt hosszlengőkaros, félmerev hátsó felfüggesztés is a 308-ból jön, amellyel közös a technika
Fotó megosztása:
Megbízható, hosszú élettartamú motor az 1,6 HDi. Turbóját olcsó olajjal és elhanyagolt olajcserével képes kinyírni a tulajdonos
Megbízható, hosszú élettartamú motor az 1,6 HDi. Turbóját olcsó olajjal és elhanyagolt olajcserével képes kinyírni a tulajdonos
Fotó megosztása:
Ha cserélték a feltöltőt, méressük meg pontosan, mennyi olaj jut-e fel hozzá, különben a felújított is mehet a kukába
Ha cserélték a feltöltőt, méressük meg pontosan, mennyi olaj jut-e fel hozzá, különben a felújított is mehet a kukába
Fotó megosztása:
Muszáj áldozni drága és igényes olajra. A szint ellenőrzését sem szabad elhanyagolni
Muszáj áldozni drága és igényes olajra. A szint ellenőrzését sem szabad elhanyagolni
Fotó megosztása:
Szép és igényesen berendezett enteriőr fogad a 3008-ban
Szép és igényesen berendezett enteriőr fogad a 3008-ban
Fotó megosztása:
Repülők cockpitjét idézi a vezető körülölelő műszerfal
Repülők cockpitjét idézi a vezető körülölelő műszerfal
Fotó megosztása:
A csúcsmodellhez jár, a többihez újonnan 150 ezres tétel a kapcsolósor
A csúcsmodellhez jár, a többihez újonnan 150 ezres tétel a kapcsolósor
Fotó megosztása:
Két év/20 ezer km a dízelek, két év/30 ezer km a benzines motorok olajcsereciklusa. Óvatosságból mindkettőn jobb rövidíteni
Két év/20 ezer km a dízelek, két év/30 ezer km a benzines motorok olajcsereciklusa. Óvatosságból mindkettőn jobb rövidíteni
Fotó megosztása:
Kényelmesek az első ülések, a csendes autóval jó utazni
Kényelmesek az első ülések, a csendes autóval jó utazni
Fotó megosztása:
A padlóban is vannak rakodóhelyek hátul
A padlóban is vannak rakodóhelyek hátul
Fotó megosztása:
Az első utas lábterében háló várja az apróságokat
Az első utas lábterében háló várja az apróságokat
Fotó megosztása:
A kezelési útmutatónak találták ki a kormányoszlop alatti rejtekhelyet
A kezelési útmutatónak találták ki a kormányoszlop alatti rejtekhelyet
Fotó megosztása:
Remek megoldás a lehajtható támlájú utasülés
Remek megoldás a lehajtható támlájú utasülés
Fotó megosztása:
A légkondi hűti a kartámasz alatti barlangot, két nagy üveg víz elfér benne
A légkondi hűti a kartámasz alatti barlangot, két nagy üveg víz elfér benne
Fotó megosztása:
A padlóelem három magasságban rögzíthető. A legfelsőbe állítva a küszöb lebillentésével pakolhatunk a padló alá, a képen látható középső állásban pedig sík a raktér lehajtott üléstámlákkal
A padlóelem három magasságban rögzíthető. A legfelsőbe állítva a küszöb lebillentésével pakolhatunk a padló alá, a képen látható középső állásban pedig sík a raktér lehajtott üléstámlákkal
Fotó megosztása:
Az első ajtótárolók igen nagyok
Az első ajtótárolók igen nagyok
Fotó megosztása:
Az átgondolt belső térből a kényelmesen, a kart meghúzva előrebukó üléstámlák sem maradtak ki
Az átgondolt belső térből a kényelmesen, a kart meghúzva előrebukó üléstámlák sem maradtak ki
Fotó megosztása:
Ez az elemlámpa visszatéve a jobb oldali csomagtér-világítást adja a bal oldali mellé. A zseblámpa kiváló ötlet, sokszor jól jön
Ez az elemlámpa visszatéve a jobb oldali csomagtér-világítást adja a bal oldali mellé. A zseblámpa kiváló ötlet, sokszor jól jön
Fotó megosztása:
A joban felszerelt modellekben head-up display is van. Másodpercben írja ki a követési távolság radarral mért idejét és riaszt, ha lecsökken a követési távolság
A joban felszerelt modellekben head-up display is van. Másodpercben írja ki a követési távolság radarral mért idejét és riaszt, ha lecsökken a követési távolság
Fotó megosztása:
Alapáron nincs Grip Control a 3008-ban. A kipörgésgátlás szoftvere segíti a kapaszkodást rossz úton
Alapáron nincs Grip Control a 3008-ban. A kipörgésgátlás szoftvere segíti a kapaszkodást rossz úton
Fotó megosztása:
Újonnan elég ritka autó a Peugeot 3008. A francia crossover használtan sem gyakori vagy olcsó, de megéri az árát
Újonnan elég ritka autó a Peugeot 3008. A francia crossover használtan sem gyakori vagy olcsó, de megéri az árát
Fotó megosztása: