Legacy, Revolution és Touring – ezekből a szavakból gyurmázta össze új tanulmányautójának még áprilisban levédetett fantázianevét a Subaru. Ezek értelmében egy olyan, középkategóriás utazógépre számítunk, amely a márka hagyatékát sportos, újszerű formában tálalja. 

Ebből kiindulva ugyanúgy bajos elképzelni a Levorgot, mint a titokzatos előzetes fotók vagy a kizárólag japán nyelven íródott minisite alapján. Nem hivatalos források viszont jóval előrébb tartanak. 
Sportos kombitanulmány a Subarutól 1
Spekulatív grafikák és előzetes műszaki táblázat a japán sajtóból. Utóbbi alapján az Impreza nyújtott tengelytávú (+20 mm) változatának mondanánk.

Spekulatív grafikák és előzetes műszaki táblázat a japán sajtóból. Utóbbi alapján az Impreza nyújtott tengelytávú (+20 mm) változatának mondanánk.

Ezek szerint a legacy-s hivatkozások ellenére a kombi inkább az Impreza alapjaira épülhet. Erre enged következtetni a japán sajtóban kiszivárgott specifikációs tábla is, amely egy másik, még érdekesebb információt is tartalmaz: a 2,0 literes boxermotor mellett ugyanis a Levorg (állítólag tényleg ezen a néven kerül piacra, mégpedig már jövőre!) egy 1,6 literes, 200 lóerős, közvetlen benzinbefecskendezéses, turbós erőforrást is kap. 
A teljesítményszintet nem, de az 1.6 DIT motor tényét megerősítette a gyár, csakúgy, mint a következő generációs EyeSight aktív, optikai alapú biztonsági rendszer, illetve egy frissen kifejlesztett aktív kormányzási funkció jelenlétét.
A következő generációs kiadásában még nagyobbra növő Legacy és az Impreza közötti rés betöltésére szánt Levorg november 20-án tartja hivatalos világpremierjét. Később a kombi mellett szedán kivitelben is megjelenhet, és egyes vélemények szerint az Impreza helyett ez adhatja a következő generációs WRX alapját.
EyeSight: sztereó kamerapár biztosít egy csokornyi vezetőtámogató funkciót

EyeSight: sztereó kamerapár biztosít egy csokornyi vezetőtámogató funkciót