Az Audi már több mint 30 éve ajándékozta meg a világot a Quattro nevű, állandó négykerék-hajtásos technikával, az első példány a legendás Audi Quattro volt.
Az Audi Quattro volt az első olyan raliautó, amely élt a nem sokkal előtte megváltoztatott szabályok adta lehetőséggel és bevetette a versenyeken a négykerék-hajtást. Az elkövetkező két évben egyik versenyt nyerte a másik után. Az eredeti jármű sikerének emlékére az összes többi összkerekes Audi rendszert „quattro” védjeggyel látták el, kis „q” betűvel. Az eredeti autó nevében nagy „Q” betűvel írt Quattro szerepel, ami gyűjtői darab.
Az Audi 200-as modellből szintén készült 4×4-es változat, a következő videóból pedig szépen kiderül, hogy ez az autó bizony méltó arra, hogy az off-road terepjárókkal egy lapon említsük. Viszont nagy fanatizmus kell ahhoz, hogy ilyen körülményeknek tegyük ki a német bálnát.
Sok esetben el van vágva a felvételek vége, amiből sejteni lehet, hogy azokból a helyzetekből csak segítséggel jutott ki, viszont láthattunk olyat is, ahol hiába az alacsony hasmagasság, kenterbe veri a Nivát, vagy éppen kitépi az orosz terepjárót a mocsárból. Látszik, hogy nem teljesen lekoptatott nyári gumikkal próbálkozik, de kíváncsi lennék, mit mutatna egy brutál terepgumival.
Amikor pedig a Coupé quattro és a 200-as quattro egymás mellé áll a rajtvonalnál, beindul a tűzijáték.