Ez a vagány, fiatalos forma minden méretarányban népszerűvé tette az új A-osztályt, a kiváló illesztéseknek köszönhetően az 1:18-as változat a látványos díszítés nélkül is egy feltűnően jó megjelenésű kisautó.
Ez a vagány, fiatalos forma minden méretarányban népszerűvé tette az új A-osztályt, a kiváló illesztéseknek köszönhetően az 1:18-as változat a látványos díszítés nélkül is egy feltűnően jó megjelenésű kisautó.
Fotó megosztása:
A hűtőrácson a kozmoszban száguldó háromágú csillagot láthatjuk, számomra érthetetlen az 1:1-es előtt állva is, hogy az alsó beömlőkön - amik a modellen rettenetes kamurácsok - miért nem folytatódik ez a minta.
A hűtőrácson a kozmoszban száguldó háromágú csillagot láthatjuk, számomra érthetetlen az 1:1-es előtt állva is, hogy az alsó beömlőkön - amik a modellen rettenetes kamurácsok - miért nem folytatódik ez a minta.
Fotó megosztása:
A céltalan törésvonal még mindig a kedvencem, annyira nagyszerű, hogy majdnem elveszi a show-t a lényegtől, a hátrafelé elhalványuló matricázástól, aminek kivitelezése ugyan elmarad az Autoart modellekétől, de így is pontos, precíz munka benyomását kelti.
A céltalan törésvonal még mindig a kedvencem, annyira nagyszerű, hogy majdnem elveszi a show-t a lényegtől, a hátrafelé elhalványuló matricázástól, aminek kivitelezése ugyan elmarad az Autoart modellekétől, de így is pontos, precíz munka benyomását kelti.
Fotó megosztása:
Akárcsak az 1-es BMW-n, itt is idomtalan mackófül lámpákkal találkozunk, de legalább az A-osztályon van mit nézni a bura alatt is. Egy hot hatch jellegű autón számomra érthetetlen giccs a rendszámtábla felett lévő két króm szemöldök.
Akárcsak az 1-es BMW-n, itt is idomtalan mackófül lámpákkal találkozunk, de legalább az A-osztályon van mit nézni a bura alatt is. Egy hot hatch jellegű autón számomra érthetetlen giccs a rendszámtábla felett lévő két króm szemöldök.
Fotó megosztása:
Egy fokkal szebbek a fényszórók, mint a B180-asnál voltak. A LED-szemöldök része például egészen jól sikerült, a vetítőlencse viszont megmaradt ezüstre pingált gombócnak. A kéttónusú felnik is ismerősek már több Norev Merciről, a mögötte lévő féktárcsák műanyagosak és a benne lévő lyukak is egyszerűbbek a kelleténél, de ezt csak akkor vesszük észre, ha már elmúlt a piros nyereg hatása.
Egy fokkal szebbek a fényszórók, mint a B180-asnál voltak. A LED-szemöldök része például egészen jól sikerült, a vetítőlencse viszont megmaradt ezüstre pingált gombócnak. A kéttónusú felnik is ismerősek már több Norev Merciről, a mögötte lévő féktárcsák műanyagosak és a benne lévő lyukak is egyszerűbbek a kelleténél, de ezt csak akkor vesszük észre, ha már elmúlt a piros nyereg hatása.
Fotó megosztása:
Hát, nem térek napirendre a motortér borzalmas kivitelezése felett! Pont ugyan az, mint a B-ben és a CLA-ban. Két, tejfölösdoboznál is rosszabb minőségű műanyaglap minden részletességre törekvés nélkül. Fúj!
Hát, nem térek napirendre a motortér borzalmas kivitelezése felett! Pont ugyan az, mint a B-ben és a CLA-ban. Két, tejfölösdoboznál is rosszabb minőségű műanyaglap minden részletességre törekvés nélkül. Fúj!
Fotó megosztása:
Kicsike a csomagtér nyílása és az ajtó is nehezen marad meg nyitott állásban. Ebből a szögből azért látható, hogy egy picikét csálén, kifelé állnak a krómozott kipufogócsövek.
Kicsike a csomagtér nyílása és az ajtó is nehezen marad meg nyitott állásban. Ebből a szögből azért látható, hogy egy picikét csálén, kifelé állnak a krómozott kipufogócsövek.
Fotó megosztása:
Nagyot lépett előre a korábban bemutatott Norev Mercikhez képest a beltér minősége. Egyedüli pontatlanság, hogy a két pedál túl távol van egymástól. Egyébként a középkonzol gombjai részletesek, a szellőzőrostélyok szépen kidolgozottak, a műszerfal, a kormány és az ülések, de még az ajtópanelek is hibátlanok. Így kellett volna ezt csinálni eddig is!
Nagyot lépett előre a korábban bemutatott Norev Mercikhez képest a beltér minősége. Egyedüli pontatlanság, hogy a két pedál túl távol van egymástól. Egyébként a középkonzol gombjai részletesek, a szellőzőrostélyok szépen kidolgozottak, a műszerfal, a kormány és az ülések, de még az ajtópanelek is hibátlanok. Így kellett volna ezt csinálni eddig is!
Fotó megosztása:
Kicsi fekete lyukban nehéz nagyot alkotni, mindösszesen egy pár szellőzőnyílás van itt, ami említésre méltó. Annyira természetes, hogy már majdnem elfelejtettem: persze, hogy plüss borítja a padlót.
Kicsi fekete lyukban nehéz nagyot alkotni, mindösszesen egy pár szellőzőnyílás van itt, ami említésre méltó. Annyira természetes, hogy már majdnem elfelejtettem: persze, hogy plüss borítja a padlót.
Fotó megosztása:
Talán az egyik legjobb dobozdizájn a Mercedesé - amit jelen esetben egy kicsit hozzáigazítottak a kisautóhoz. A modell a hungarocellnek köszönhetően biztonságban utazik, az ablakkivágáson át pedig látható is marad. Benne megtalálható a CLS-ből is ismerős hasznavehetetlen csavarhúzó és a sehogyan sem passzoló kesztyű is. De a szándék a fontos...
Talán az egyik legjobb dobozdizájn a Mercedesé - amit jelen esetben egy kicsit hozzáigazítottak a kisautóhoz. A modell a hungarocellnek köszönhetően biztonságban utazik, az ablakkivágáson át pedig látható is marad. Benne megtalálható a CLS-ből is ismerős hasznavehetetlen csavarhúzó és a sehogyan sem passzoló kesztyű is. De a szándék a fontos...
Fotó megosztása: