Jövőre lesz negyed évszázados a Subaru Legacy, a japán márka zászlóshajója. Ennek örömére, no meg a hatodik generációs utódmodellt előkészítendő, egy hét múlva, a tokiói autószalonon bemutatja a Legacy Concept tanulmányautót.
Az autó orra az idén tavasszal leleplezett Viviz tanulmányt idézi; a fényszórók körvonala a hátsó lámpatesteken köszön vissza, míg a hűtőmaszk hatszögletűsége a hátfalon tükröződik. A kipufogóvégeket a lökhárítóba integrálták, megtalálva az összhangot az első fékek hűtőlevegő-bevezető nyílásával.
Az oldalnézet letisztult és erőteljesen kupés: utóbbit az első lámpatestek alsó élétől a hátsók felső pereméig húzódó, éles karaktervonal is erősíti.
A beltérről még nem közöltek fényképet, de annyi lehet tudni, hogy funkcionális, négyszemélyes belső vár az autóban. Az ergonomikus, hűthető ülések barna bőrkárpitozást kaptak, kék dekorrészletekkel. A műszerfalat egy interaktív, multifunkciós érintőképernyő uralja, a középkonzol a padlón át hátra nyúlik, hogy megtámassza a hátsó üléssorhoz tartozó, tájékoztató monitort.
A vezetői környezetet sportosnak ígérik, amivel visszakanyarodnának az előző generációhoz, miután a mostani polgáriasra vette a figurát. A háromküllős kormány mögött süllyesztett műszerek tájékoztatnak, megjelenik az Eyesight vezetőtámogató, aktív balesetmegelőző rendszer, valamint head-up display is kerül az autóba.
A Legacy Concept sokkal nagyobb a jelenlegi Legacy modellnél: 4790 helyett 4930 mm hosszú, szélessége 1780 mm-ről 1940-re nőtt, a magasság 15 mm-rel gyarapodott (1500 mm). A tengelytáv 2750 helyett 2880 mm.