Egy nyáron készült kimutatás szerint addig a pontig a Red Bull Racing tudhatta magáénak a leggyorsabb kerékcserét Mark Webber 2,13 másodperces, rekordot jelentő malajziai bokszkiállásával.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Pár hete a Ferrari azonban átvette a rekordot, Japánban Fernando Aloonso egyik kiállása az olaszok saját mérése szerint 2 másodperc alá ment, mindössze 1,95 másodpercig tartott. A német Sky más adatot adott meg, szerintük 2,11 mp volt a Ferrari ideje, míg a Mercedes Szuzukában 2,02-os kiállást produkált.
Úgy tűnik, a Red Bull azért ezt a versenyt is szeretné megnyerni: a csapatfőnök, Christian Horner a vasárnapi Amerikai Nagydíj után azt mondta, Mark Webber cseréje „bőven” becsúszott 2 másodperc alá, saját számításuk alapján – a kerekek megállásától az autó újraindulásáig – mindössze 1,923 másodpercig tartott.
A közvetítésben ezt a cserét 2,3 másodpercesnek adták meg, ami egyébként még mindig villámgyorsnak számítana.