A versenyautóra december 1-jén, a londoni Bonhams aukciósházban lehet licitálni, és szakértők szerint akár 600 ezer fontos (körülbelül 213 millió forintos) áron is elkelhet. A leendő tulajdonos nemcsak a tökéletesen működő autót kapja meg, hanem egy tesztelési lehetőséget is a Benetton korábbi spanyolországi pályáján. Tehát múzeumi tárgy helyett egy igazi versenyautóért folyik majd az árverés, a Cosworth-Ford Zetec motor teljeskörű felújításon esett át, a sebességváltót pedig teljesen újra cserélték.

A várható ár nem véletlen, hiszen a sportág legsikeresebb pilótájának első bajnoki autójáról van szó, amivel 1994-ben kalandos úton nyerte el a címet. Ott volt a San Marinó-i versenyhétvégén Ayrton Senna tragikus halála idején, fekete zászlót kapott a Brit Nagydíjon, botrányt okozott szabálytalan üzemanyagtöltő berendezésével Belgiumban, valamint az utolsó versenyen történt legendás Schumacher-Hill ütközés is ehhez a típushoz fűződik.


Nem ez az egyetlen autó, ami a Schumacher garázsból kalapács alá került. A német pilóta által 1997-ben használt Ferrari F310B kódjelű versenygép november 21-én talál új gazdát, első teljes futamot teljesítő autója a Benetton B191 pedig Németországban kelt el 195 000 (42,8 millió forint) dolláros áron. Viszont ennél sokkal borsosabb összegért kelt el a Ferrari számára világbajnoki címet hozó F1-2000, amiért tavaly Monacóban nem kevesebb, mint 1 millió dollárt (220 millió forint) fizetett egy tehetős licitáló.