Gajdán Miklós, Év Autója-zsűritag kollégánk továbbra is Tokióból szórja ránk az újdonságokról szóló híreket, mi pedig csak irigykedünk rá. Legutóbb ezeket a képeket küldte.
Az RC kupéban, ami tulajdonképpen az IS kupé változata, vagy 3,5 literes benzines, V6-os motor található, vagy az IS-ből ismerős 2,5 literes erőforrás, villanymotorral kombinálva. Egyébként már kész autónak látszik, szemben az LF-NX-szel, amiben valódi gépészet van ugyan, de a kasztnija műanyag.
Az RC az IS-nél is merészebb élekkel és vonalakkal rendelkezik, orsó alakú hűtőmaszkja különösen mélyre nyúlik, és szélesre tárul. Ezzel azonban még nincs vége a formai játékoknak: a hűtőmaszk sarkába ültetett ködfényszórók és a fő lámpatesttől keskeny cikkcakkal elválasztott nappali világítás sokkal izgalmasabbá teszi a kupé megjelenését, mint felszínes szemlélőként gondolnánk.
A BMW 4 és az Audi A5 ellenfeleként a piacra lépő Lexus RC-nek nem lesz könnyű dolga, igen erős konkurensek közé érkezik.