Nem vagyok teljesen biztos a dologban, de nagyon úgy tűnik, hogy a srác elhatározta, megöli a Nissan 240SX-et. Hiába a kiszakadt szív, az aszfaltra folyó vér, nincs megállás – a fánkok nem festik fel magukat az útra.
Úgy látszik a fiatal férfi a „vagy megy, vagy megszakad” nézetet vallja, szerencsétlen Nissan pedig ki is lehelte a lelkét az üres placcon. A hajtókar szépen kikönyökölt és lassú, fájdalmas hörgéssel tette meg az autó az utolsó köröket. Ez garantált motorcsere, a tulajnak pedig szép kis összeggel csappan meg a malacperselye, ha újra normális állapotban szeretné látni a 240-est. 
Ilyen, mikor a hajtókar megöli a bulit 1
Ilyen, mikor a hajtókar megöli a bulit 11
A Nissan kimondottan az amerikai piacra készítette a legendás 240SX-et, amiből az első generációt (S13) 1989-1994 között gyártották, az S14 pedig 1995-ben váltotta fel a régi modellt, aminek 1998-ban készítették el az utolsó darabját. Az S13-ból három változat létezik, kupé, hatchback és kabrió, de mivel a kupé örvendett a legnagyobb népszerűségnek, így az S14-ből már csak 2 ajtós kupét készítettek.
Nissan 240SX S13

Nissan 240SX S13

A motorház alatt megbújó erőforrás a modell egész történetét végigkövette, ugyanis 1989-től egészen 1998-ig ugyanazzal a motorral szerelték az autót (minimális technikai módosítással): a 2,4 literes, soros négyhengeres 140 lóerős blokkal. A japán sportautót 4 sebességes automata, vagy 5 sebességes manuális váltóval lehetett rendelni. Az alapból hátsókerék-hajtású S13-as 1992-től elérhető volt összkerekes változatban is, de csak a 3 ajtós hatchback kivitel. 
Nissan 240SX S14

Nissan 240SX S14