A nagy kombi stílusát csökkentett tengelytávval tolmácsoló Levorgot (a név a Legacy, Revolution és Touring szavak egybegyúrásából született) praktikus, divatos, sportos modellnek szánja gyártója – erre utal a kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztés és a csapott aljú, kis átmérőjű kormánykerék is.
A típus legfontosabb újdonsága az 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotor (DIT), amelyet az előzetes spekulációk 200 lóerősnek álmodtak – a valóságban a négyhengeres boxer csupán 170 lóerőt és 250 Nm nyomatékot teljesít, de ezek is igen tekintélyes értékek.
A Levorg másik motorja a szintén DIT rendszerű, kétliteres boxer; amely azonban a Forester fedélzetén mért 240 helyett itt büszke 300 lóerőt tud, forgatónyomatéka 400 Nm! A modelleket Japánban kizárólag CVT váltóval (Lineartronic) forgalmazzák, a nagyobbik motor esetében nyolc rögzített áttételű, sportos hangolással.
Ahogy a Subarutól mostanában megszokhattuk, egy sor modern vezetőtámogató rendszer jelenik meg az autón. A sztereó kamerán alapuló EyeSight rendszer jelenlétéről korábban már beszámoltunk; a távolságtartó tempomatot és az ütközést megelőző, automata fékrendszert vezérlő berendezés szélesebb látószöget kapott, funkcionalitását pedig kibővítették az aktív kormányzású sávban tartással.
A további innovatív biztonsági megoldások között megtalálható a várható ütközés útjából elkormányozni segítő Hazard Avoidance Assist rendszer, a ráfutásos ütközés megelőzésében szerephez jutó, féklámpa-felismerő funkció, illetve a túlságosan intenzív tolatás esetén téves fokozatválasztást gyanító, és ezért a gázt visszavevő berendezés.
A Levorg belpiaci forgalmazása január 4-én indul, Európában később jelenik meg az autó.