A WTCC jövő évi szabálymódosításaihoz igazodva alakul át jövő évre a Honda versenyautója.
Nagyobb átmérőjű kerekek, visszafogottabb aerodinamikai kiegészítők, szerényebb kerékívtoldatok, nagyobb hátsó szárny – egyelőre ennyi konkrétumot árult el a márka a Túraautó-világbajnokság (WTCC) 2014-es szezonjában rajthoz álló Civicről, és a rend kedvéért le is rajzolták, mire gondolnak.
Annyit szintén megemlítettek, hogy nagyobb teljesítményű motorral vágnak neki a következő évadnak. Az autót, mint 1998 óta minden évben, a milánói JAS Motorsport szereli össze.
A WTCC jövőre bevezetésre kerülő új műszaki szabályai szerint az autók minimális tömegét 1150-ről 1100 kg-ra csökkentik, miközben a motorteljesítményt 385 LE-ben maximálják. Az új előírt kerékméret 18″, és megengedett a sík fenéklemez alkalmazása.
A két gyári pilóta, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro mellett továbbra is gyári Hondával versenyezhet Michelisz Norbert (Zengő Motorsport), valamint a BMW-ről átnyergelő, marokkói Mehdi Bennani (Proteam Racing).