A pletykák igaznak bizonyultak, Jean Todt, az FIA jelenlegi elnöke eredményesen lobbizott az egyedi rajtszámok felélesztéséért. A jövő évre vonatkozóan többek között ezt is elfogadta az FIA Forma-1 stratégiai bizottsága, de lássuk a részleteket!
– Jön a költségplafon 2015-re! Pontos számokról, összegekről még nincs információ, ezeket várhatóan hosszú kötélhúzás, és a csapatokkal történő izzasztó tárgyalások után 2015. január 15-én teszi közzé az FIA, de az ígéret szerint a végső plafont megkotló bizottság 2014 júniusára végez a melóval.
– Lesz gumiteszt. A Pirelli imája meghallgatásra került, külön tesztet kap az olasz gyártó, hogy az ideinél biztonságosabb abroncsokkal készülhessen a 2014-es szezonra, 2013. december 17-19. között Bahrein aszfaltcsíkján gyűjthetik a hasznos adatokat. Az összes F1-es csapat meghívást kapott a kínálkozó tesztlehetőségre, de hatan lesznek ott végül (Red Bull Racing, Mercedes, Ferrari, McLaren, Force India, és a Toro Rosso).
– Egyedi rajtszám! Dupla nulla sajna nem lehet, de 2 és 99 között szabad a vásár! Mindenki egyszer választhat saját rajtszámot, ami változatlan marad karrierje során, tehát érdemes megfontolni a döntést. Az egyes természetesen az előző év világbajnokának lesz fenntartva, de használata nem kötelező. Ha esetleg vita alakul ki egy szerencseszám felett, akkor az előző évben előkelőbb helyen végző pilóta kap elsőséget.
– Új büntetések. Ötmásodperces büntetés apróbb szabálysértések miatt. Ennek részleteit és alkalmazását még a továbbiakban fogják tisztázni, de már 2014-től be akarják vetni.
– Dupla pontszám az utolsó futamon. Az F1 urai el akarják kerülni, hogy megismétlődjön a Vettel jelenség, és szeretnének vaskos bevételt az évad utolsó futamán is. Ezért az izgalmakat fokozandó, egyszerű, de annál hatásosabb változtatással álltak elő, az utolsó futam dupla pontokért zajlik majd, mind a konstruktőri, mind az egyéni elszámolást tekintve!