A Citroën Racing bejelentette, hogy a Kris Meeke-Paul Nagle, a és Mads Ostberg-Jonas Andersson párosok vezethetik majd a csapat DS3 WRC-jeit 2014-ben a rali-világbajnokságon.
Kris Meeke (34) pályafutása elején már kapcsoltban állt a PSA gyárral. Versenyezett Citroënnel, majd Peugeot-val, 2009-ben IRC bajnok volt 207 S2000-rel. 2010 végén a MINI igazolta le 2011-re, majd mást gondolt a BMW, és jelentősen csökkentették a csapat támogatását, így 2012-re állás nélkül maradt. Idén a Citroën adott neki lehetőséget beugróként, de nem igazán tudott bizonyítani, felborult a DS3 WRC-vel, de a tempója meg van.
Mads Ostberg (26) 2006-tól versenyez a rali-világbajnokságon saját csapataival, fiatal kora ellenére már 65 vb-futamon indult. 2012-ben egyéniben harmadik lett, megverve számos gyári pilótát. Idénre leigazolta az M-Sport (korábbi gyári Ford csapat), azonban nem jöttek az eredmények, úgy tűnt ő sincs a toppon, de műszaki gondjai is adódtak. Kiemelkedő tehetség.
2014-ben is három gyári DS3 WRC indul majd néhány rali-vb futamon. A csapat főszponzorát, Abu Dzabit, Khalid al Qassimi képviseli majd a harmadik autóval.
A Citroën Racing által kiadott közlemény nem ír a csapat jelenlegi pilótáiról, így azt kell feltételeznünk, hogy elhagyják a csapatot. Ez nem meglepő, hiszen 2013-ban szinte csak vergődött az alakulat. Persze lehet, hogy túl nagyok voltak az elvárások Sebastien Loeb korábbi teljesítménye miatt.
Mikko Hirvonent mind az M-Sport – ahonnan három éve érkezett – szeretné visszacsábítani, illetve hírbe hozták a Hyundai csapattal is. Dani Sordóról szintén azt beszélik, hogy megállapodott a Hyundai-jal.
Robret Kubica jövője sem világos még. A lengyel idén megnyerte a WRC2 bajnokságot Citroënnel, jövőre a csúcskategóriában indulna, ha marad a ralinál. Az M-Sport őt is vinné, sőt elsőszámú pilótai státuszt ajánlanak neki. Ugyanakkor lehet, hogy a WTCC-ben folytatja a Citroënnel.