Végtelenül egyszerű és unalmas ember vagyok, ugyanis bármilyen autós kívánságlistát dugtak is az orrom alá, én kivétel nélkül mindig a Porschét választottam. Persze ilyen alkalmak leginkább sörözés közben, az interneten böngészve, sajtóeseményeken vagy az előtt történtek, hogy beleért volna a bilibe a kezem.
Számomra a Porsche 911 a gyermek- és felnőttkori álom egyszerre, és ahogy az egykori reklámszlogenben is elhangzik: „Az autók függetlenné tesznek, ez az autó függővé.” Életemben eddig három alkalommal sikerült a stuttgarti gyártó modelljeit vezetnem, ebből az egyik a 911 GT3 RS volt, az elvonási tünetek pedig egyre erősebbek.
Nemrég bemutattak egy Porschét, ami szintén beindítja a márka kedvelőinek nyálelválasztását, mégpedig a KTW által átalakított 911 Carrera S-t.
A KTW Tuning megtartotta a motorház alatt a 3,8 literes, 400 lóerős boxermotort, azonban az autó külsejét és utasterét csupa egyedi dolgokkal szórta tele, amihez a Porsche tuningcég, a TechArt szolgáltatta az alkatrészek nagy részét.
Ez többek között új tükröket, oldalküszöböket, hátsó szárnyat, 21 colos felniket, új üléseket és kormányt, módosított középkonzolt, műszerfalat, piros biztonsági öveket, egyedi szőnyeget, könnyűfém pedálokat és átalakított kipufogórendszert jelent a megrendelők számára.
Az áráról sajnos eddig nem találtam információt, amint megtudunk valami frissítjük a cikket. A galériában pedig még rengeteg képet találhattok az egyedi Porschéről,
A 911 50 évéről interaktív albumunkban olvashatsz bővebben, ne hagyd ki!
Szerinted érdemes egy Porschét tuningolni?
A cikkeben látható módon mindenképpen!!
1% ()
Igen, de csak az ízlésesség határain belül.
1% ()
Eredeti állapotban minden autó szebb. El kellene már felejteni a tuningolást.
1% ()
Nem!!! Autó ellen elkövetett bűntett, legyen az bármilyen átalakítás.
1% ()