7 310 350 Ft a listaára a hengerkiiktatós benzinessel és 668 020 forintos DSG automata váltóval
Fotó megosztása:
Németországban sima utazótempó a 160-180, pedig az A3 nem nagy autó. 160-nál hetedikben alig megy 3000 fölé a fordulatszám
Fotó megosztása:
Oldalról az A4 arányosabb limuzin, de szemből a belső sávban ez is ugyanolyan hatásos, mint egy nagyobb testvér
Fotó megosztása:
Váratlanul alacsony fogyasztással és nagyautós viselkedéssel meggyőző volt az A3 limuzin. De miért marad ki belőle ennyi alapvető felszerelés?
Fotó megosztása:
Vonzóbb lehet vezetői autóként, mint egy 508, Accord, Avensis, Mondeo, Insignia vagy Passat
Fotó megosztása:
Teljesen új fejlesztés az alublokkos 1,4 TSI, lánchajtású vezérműtengellyel. Kis terhelésnél, 1400 és 4000/perc fordulat között egy mechanika kikapcsolja a két középső hengert, a pumpálási veszteségeket zárt szelepek csökkentik és ilyenkor nincs benzinbefecskendezés. A kapcsoláshoz 11 ezredmásodperc is elég. Semmiféle rántás nem kíséri a középső két henger kiiktatását és aktiválását
Fotó megosztása:
Oldalanként négy lengőkar alkotja a hátsó felfüggesztést. A 105 lóerős 1,6 TDI és a gyengébbik 1,4 TSI hátsó futóműve félmerev, csatolt hosszlengőkaros
Fotó megosztása:
A tükörben megpillantva pont olyan hatásos, mint a nagyobb testvérmodellek
Fotó megosztása:
Menő a nappali menetfény
Fotó megosztása:
Húsz fok feletti melegben szenvedtek a téli gumik. Az autó precíz irányíthatósága odalett velük
Fotó megosztása:
Nagyon penge a design
Fotó megosztása:
A 140 lóerős benzineshez dupla kipufogóvég jár, az alapváltozathoz nem
Fotó megosztása:
Szép és igényes a belső tér, extrákra sokat kell költeni
Fotó megosztása:
Lépcsős háttal is jó vezetni az A3-ast. Az igényes belső térben autópályán sietve sincs nagy zaj
Fotó megosztása:
Jó az üléshelyzet elöl. Kár, hogy az ülésekhez nem állítható deréktámasz
Fotó megosztása:
Nem enged nagyobb ajtónyílást a lendületes kompakt limuzinforma. Ha bejutottunk, bent elfogadható a térkínálat átlagtermetű utasoknak
Fotó megosztása:
Igényes az ülések között hátravezetett hideg-meleg levegő
Fotó megosztása:
Nagyon kínos: kartámasz és sílécátdugási lehetőség nem is rendelhető az Attraction és Ambition modellekhez. Aki az Ambiente-et választja, az legalább felárért megkapja ezt a triviális szolgáltatást
Fotó megosztása:
Igényesebb megoldás volna egy külső zsanér, ami nem vesz el helyet a csomagtérből. A célcsoportnak fájhat, hogy kimaradt a sílécalagút, csak az Ambiente kivitelhez rendelhető
Fotó megosztása:
Szebb lenne valódi műszer a vízhőfoknak és az üzemanyagszintnek a LED-eknél
Fotó megosztása:
Nagystílű a navigációs képernyő. Ezen is látszik, hogy a prémiumterméket nem a méret teszi
Fotó megosztása:
Némán bújik elő rejtekhelyéről a monitor
Fotó megosztása:
Csodálatos kattanással érik el végállásukat a szellőzőrostélyok
Fotó megosztása:
Feláras a kétzónás automata klímaberendezés
Fotó megosztása:
Minden elegáns és átgondolt
Fotó megosztása:
A tárcsa felületére írva bekörmölhetjük a navigációs célokat vagy telefonszámokat
Fotó megosztása:
Szép az ajtókárpit is
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Gyorsan működik a hétfokozatú, duplakuplungos váltó, de induláskor hajlamos rántani egyet
Fotó megosztása:
Többféle kábel csatlakoztatható az aljzatba. A túlsó vége lehet USB-s vagy iPhone-csatlakozós
Fotó megosztása:
USB-csatlakozó ebben a kocsiban épp nincs, de SD-kártyán is egyszerűen adagolható a zene
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A PannErgy tulajdonában álló DD Energy Kft. hőtermelőként geotermikus forrású hőenergiát szállít az Audinak. A tervezett évi 367 ezer gigajoule geotermikus hőenergia részben fedezi majd a győri autóipari vállalat hőigényét. A 17 évre szóló szerződés további 15 évvel meghosszabbítható.
A megállapodás része a PannErgy győri geotermikus projektjének, amely 2014 első félévében indul. Az első fázisban egy termelő és egy visszasajtoló kutat fúrnak. A projektet a PannErgy tagvállalata részben az elnyert, egymilliárd forintos, vissza nem térítendő európai uniós pályázati forrásból valósítja meg.
(Forrás: MTI)