A gyorsan növekvő tajvani teherautó-piacon egyre nagyobb az érdeklődés a nyugat-európai gyártmányok iránt. A jövő évre vonatkozó előrejelzések szerint a Kínai Köztársaságban több mint 2500 teherautót helyeznek üzembe a nagy teljesítményigényű szegmensben (50 tonna felett), ami jóval meghaladja a 2010-es, évi 800 darabos szintet. A FASC feladata a DAF teherautók tajvani forgalmazása és értékesítése, valamint a helyi összeszerelés. A gyártó idén több mint 700 járművet szállított le és ezzel 31,8 százalékos részesedést ért el a nagy teljesítményű szegmensben.
A DAF a tajvani piacra két- és háromtengelyes CF85 vontatókat és merev felépítésű járműveket szállít. A CF sorozatú járműveket elsősorban tartály- és konténerszállításra, valamint az építőipari szektorban használják. A FASC ugyanakkor a hosszú távú, nagy teljesítmény-igényű szállítási alkalmazásokhoz jelenleg a DAF XF105 helyi összeszerelésének lehetőségeit is vizsgálja.
2013 óta a CF-en kívül a FASC az LF áruszállító teherautó két változatának, a 12 tonnás LF45 és a 17 tonnás LF55 összeszerelésével is foglalkozik. Összesen körülbelül 200 darab ilyen tehergépkocsit regisztráltak ebben az évben. A modell elsősorban kicsi fordulókörének, valamint jó manőverezhetőségének, illetve alacsony önsúlyának örvend nagy népszerűségnek az áruszállítási és a regionális szállítási alkalmazásokhoz.
A FASC hetente átlagosan 15 darab CF teherautót szerel össze „SKD” (semi-knocked-down – részben összeszerelt) csomagokból, amelyeket a DAF Trucks hollandiai, eindhoveni és egyesült királyságbeli, leylandi gyárából szállítanak Tajpejbe. A FASC összeszerelést végző alkalmazottait a DAF képzi ki, ami garantálja, hogy a Tajvanban gyártott teherautók ugyanolyan minőségűek, mint az Eindhovenben vagy Leylandben gyártott járművek.