Kerek 600 lóerő: ennyit tud az alapkivitel 570-je helyett a Ghost V. Már az is szentségtörés persze, hogy ennyit elárultak, így aztán a tuningolt 6.6 V12-vel elérhető menetteljesítményekről egyáltalán nem nyilatkozik a gyár – emlékeztetőül, az alapmotorral 4,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra a 2,5 tonnás óriás.
A Rolls-Royce a közelmúltban megmutatta, hogy tud sportos hangvételű autót építeni, ha akar, de ezúttal nem akart: a rövid és nyújtott tengelytávú kivitelben egyaránt megrendelhető V-Specification visszafogott eleganciával viseli felsőbbrendűségét.
Alaphelyzetben ötféle árnyalatban (háromféle feketében, valamint hófehérben és grafitszürkében) rendelhető, de ha ez nem felel meg, a Rolls-Royce fényezőmesterei 44 ezer különböző tónust tudnak kikeverni. A normál rejtett kipufogók helyett krómkeretes végcsöveket kap az autó, a 21 colos kerekek részlegesen polírozottak.
A V, mint motívum az autó több pontján megjelenik, a kézzel festett dekorcsíkot (coachline) megtörve éppúgy, mint beltér legkülönbözőbb pontjain.
Limitált szériához limitált felszereltség is dukál, ám a Rolls-Royce ezt is nagyvonalúan oldotta meg: holmi gagyi szórakoztató elektronika helyett egyedi órát épített be a műszerfalra – aki ért hozzá, ebből is látja, hogy különleges darabról van szó, aki meg nem érti, az úgysem számít.
A Rolls-Royce Ghost V-specification 2014 derekáig rendelhető.