Szép kék fékdobok száradnak
Szép kék fékdobok száradnak
Fotó megosztása:
A komplett első futómű
A komplett első futómű
Fotó megosztása:
Világoskék kasztni
Világoskék kasztni
Fotó megosztása:
Szinte teljesen kész
Szinte teljesen kész
Fotó megosztása:
Már szinte teljesen kész az új arculathoz színezett Puli
Már szinte teljesen kész az új arculathoz színezett Puli
Fotó megosztása:
Néhány évtizednyi temetőben rothadás után az ELMŰ műhelyében újra életre keltettek egy Pulit. Lelkiismeretes és költséges feltámadás volt.
Néhány évtizednyi temetőben rothadás után az ELMŰ műhelyében újra életre keltettek egy Pulit. Lelkiismeretes és költséges feltámadás volt.
Fotó megosztása:
Idétlenül néz ki, mégis szimpatikus a forma
Idétlenül néz ki, mégis szimpatikus a forma
Fotó megosztása:
A lámpa talán Peugeot eredetű
A lámpa talán Peugeot eredetű
Fotó megosztása:
Targoncakerekek kerültek a Puli alá
Targoncakerekek kerültek a Puli alá
Fotó megosztása:
Trabant zárakkal kell megküzdenie annak, aki be akar jutni
Trabant zárakkal kell megküzdenie annak, aki be akar jutni
Fotó megosztása:
A kisipari kivitelezés bája
A kisipari kivitelezés bája
Fotó megosztása:
Mint egy nagy utazóláda zsanérja
Mint egy nagy utazóláda zsanérja
Fotó megosztása:
A sok akksitól tekintélyesre hízott a Puli. 750 kilogrammot nyom.
A sok akksitól tekintélyesre hízott a Puli. 750 kilogrammot nyom.
Fotó megosztása:
Mezei 230 voltos konnektorról tölthető
Mezei 230 voltos konnektorról tölthető
Fotó megosztása:
A nőies ívekkel nem sokat törődtek a tervezésnél
A nőies ívekkel nem sokat törődtek a tervezésnél
Fotó megosztása:
Tárva nyitva a Puli
Tárva nyitva a Puli
Fotó megosztása:
Apró fémtábla mutatja a legfontosabb tudnivalókat
Apró fémtábla mutatja a legfontosabb tudnivalókat
Fotó megosztása:
Hazai termék az ablaktörlőmotor is
Hazai termék az ablaktörlőmotor is
Fotó megosztása:
A 12 voltos akksi a hagyományos autókból való fogyasztókat szolgálja ki
A 12 voltos akksi a hagyományos autókból való fogyasztókat szolgálja ki
Fotó megosztása:
Összesen 10 darab akksi hajtja a Pulit
Összesen 10 darab akksi hajtja a Pulit
Fotó megosztása:
Az ott a fedélzeti töltő. Semmi varázslatot nem igényel, csak egy legalább 16 Amperes konnektort
Az ott a fedélzeti töltő. Semmi varázslatot nem igényel, csak egy legalább 16 Amperes konnektort
Fotó megosztása:
A Puli csak akkor indul, ha a konnektorból kihúzva az autóba dugjuk a csatlakozót
A Puli csak akkor indul, ha a konnektorból kihúzva az autóba dugjuk a csatlakozót
Fotó megosztása:
A volt szocialista blokk autóinak nagy része beleadott valamit a Puliba
A volt szocialista blokk autóinak nagy része beleadott valamit a Puliba
Fotó megosztása:
Eredetileg egyhengeres dízelmotorral akarták sikerre vinni a Pulit
Eredetileg egyhengeres dízelmotorral akarták sikerre vinni a Pulit
Fotó megosztása:
Hátulról akár egy Ikarus, csak kisebb
Hátulról akár egy Ikarus, csak kisebb
Fotó megosztása:
Modern akksikkal van tele a feneke
Modern akksikkal van tele a feneke
Fotó megosztása:
Előre két, hátra nyolc darab akkumulátornak van helye
Előre két, hátra nyolc darab akkumulátornak van helye
Fotó megosztása:
Ez a csomagtartó, alatta lapulnak az akksik
Ez a csomagtartó, alatta lapulnak az akksik
Fotó megosztása:
Az anyósülés mögül, bentről nyitható a csomagtartó
Az anyósülés mögül, bentről nyitható a csomagtartó
Fotó megosztása:
A felújított lámpaburák
A felújított lámpaburák
Fotó megosztása:
Az eredeti rendszám még olvasható a gravírozásban
Az eredeti rendszám még olvasható a gravírozásban
Fotó megosztása:
Fura logika szerint a belső világítás, csak a helyzetjelzővel együtt képes világítani
Fura logika szerint a belső világítás, csak a helyzetjelzővel együtt képes világítani
Fotó megosztása:
Száguldás majdnem némán
Száguldás majdnem némán
Fotó megosztása:
Vegyük észre a kis fekete műanyag szerény egycentis illesztési hibáját
Vegyük észre a kis fekete műanyag szerény egycentis illesztési hibáját
Fotó megosztása:
Ipari kapcsolók
Ipari kapcsolók
Fotó megosztása:
Töltésjelző lámpasor
Töltésjelző lámpasor
Fotó megosztása:
A Kispolszki sziluett helyett igazi Puli kép került a műszerfalra
A Kispolszki sziluett helyett igazi Puli kép került a műszerfalra
Fotó megosztása:
Merészen 100-ig skálázott kilométeróra
Merészen 100-ig skálázott kilométeróra
Fotó megosztása:
Irányváltó kapcsoló
Irányváltó kapcsoló
Fotó megosztása:
Gyönyörű kárpitok kerültek a kiskocsiba
Gyönyörű kárpitok kerültek a kiskocsiba
Fotó megosztása:
A gigászi vészleállítót az utas is könnyen eléri
A gigászi vészleállítót az utas is könnyen eléri
Fotó megosztása:
Szűkös, de megvan benne minden, ami kell a guruláshoz
Szűkös, de megvan benne minden, ami kell a guruláshoz
Fotó megosztása:
Kétszemélyes kiskocsi, nem gyári, de legalább kényelmes ülésekkel
Kétszemélyes kiskocsi, nem gyári, de legalább kényelmes ülésekkel
Fotó megosztása:
Jól pakolható, szögletes csomagtartó
Jól pakolható, szögletes csomagtartó
Fotó megosztása:
Polski kormány, és műszerek
Polski kormány, és műszerek
Fotó megosztása:
Hatalmas villanymotor hajtja az első kerekeket
Hatalmas villanymotor hajtja az első kerekeket
Fotó megosztása:
Az elrohadt alvázat teljesen újra kellett építeni
Az elrohadt alvázat teljesen újra kellett építeni
Fotó megosztása:
A fékrendszer is új, a dobok az 500-as Fiatból érkeztek
A fékrendszer is új, a dobok az 500-as Fiatból érkeztek
Fotó megosztása:
Alulról a Puli
Alulról a Puli
Fotó megosztása:
Donorként feküdt a temetőben, mégis feltámadt
Donorként feküdt a temetőben, mégis feltámadt
Fotó megosztása:
Nem éppen szívderítő látvány, de szerencsére láttak benne fantáziát
Nem éppen szívderítő látvány, de szerencsére láttak benne fantáziát
Fotó megosztása:
Lesz vele meló, tisztán látszik
Lesz vele meló, tisztán látszik
Fotó megosztása:
A meztelen kasztni
A meztelen kasztni
Fotó megosztása:
Ezek a hátsó lámpaburák nem kaptak formatervezési nívódíjat, az tuti
Ezek a hátsó lámpaburák nem kaptak formatervezési nívódíjat, az tuti
Fotó megosztása: