Miután 2013-ban több mint 900 ezer autót adott el, a Škoda idén magabiztosan célozza meg az egymilliós darabszámot. 

Noha a tavalyi évre vonatkozó, hivatalos és végleges adatok még nem állnak rendelkezésre, a márka szóvivője szerint az új Octavia (nyitóképünkön) megjelenésével (a modellváltás utáni típus a márka egész éves eladásainak mintegy 50 százalékát tette ki) a Škoda eladásai átlépték a 900 000-es határt. 
„Mivel a megrendelések folyamatosan emelkednek, minden feltétel adott ahhoz, hogy idén elérjük az egymillió darabos álomhatárt. Azonban ez sem a végső cél, csak egy logikus állomás a hosszú távú céljaink elérése felé” – mondta a Reuters újságírójának Jozef Baláž, a Škoda szóvivője. A márka ugyanis a következő években folyamatos növekedést jósol, és 2018-ra el szeretné érni a másfél millió darabos eladást. 
Ez nem csak a Škoda számára fontos, hanem a világelsőségre törekvő Volkswagen-konszern egészét érintő növekedési stratégia része. 
Miközben a közeljövőben több újdonság is követi az Octaviát, majd a vadonatúj Rapidot – érkezik az új generációs Fabia, valamint egy alsó-középkategóriás szabadidőjármű is tervbe van véve -, a növekedés oroszlánrésze mégis az Európán kívüli piacokról: Oroszországból és Kínából várható.