A 460 lóerős, hálófülkés, DTI11-es, Euro 6-os motorral szerelt kamionokat hosszas latolgatás után vásárolta meg a hazai üzemeltető. A járművek finanszírozásában a Renault Trucks tulajdonában lévő VFS Hungária Kft. is rész vett. A Mary-Car Kft. ügyvezető igazgatója 2013 októberében még a blainville-i gyárat is meglátogatta, ahol több, a gyártószalagról legördült teherautót is megnézhetett. Az új T-modellekben látott újdonságok közül többet saját fenntartású járműveibe is rendelt.

Ilyen volt például a távolságtartó adaptív sebességszabályzó, mely jelentősen mérsékli a ráfutásos balesetek kockázatát, továbbá Fuel Eco csomag, mely az üzemanyag-fogyasztás csökkentése és az optimalizált vezetés szempontjából lényeges technológiai opciók gyűjteménye. Ennek minél eredményesebb elméleti és gyakorlati elsajátítása érdekében az új járművek gépkocsivezetői az elkövetkező napokban képzésen vesznek majd részt.

A T-szériát tavaly mutatta be a Renault Trucks azzal a szándékkal, hogy leváltsa a két évtizeden keresztül gyártott Magnum nyergesvontatót. Az új, hosszú távú fuvarokra tervezett változatoktól azt várják a franciák, hogy méltó utódai lesznek a korábbi sikertípusnak. A Renault Trucks tájékoztatása szerint az új Euro 6-os motoroknak és az aerodinamikai fejlesztéseknek köszönhetően az új nyergesvontató fogyasztása 5 százalékkal lesz alacsonyabb elődjénél.

A Mary-Car Kft alakulása óta használ Renault járműveket, mára 13 darabból álló flottájának száz százaléka francia gyártmányú, döntő többségük Magnum és Premium Route típusú teherautó.