Ilyen volt például a távolságtartó adaptív sebességszabályzó, mely jelentősen mérsékli a ráfutásos balesetek kockázatát, továbbá Fuel Eco csomag, mely az üzemanyag-fogyasztás csökkentése és az optimalizált vezetés szempontjából lényeges technológiai opciók gyűjteménye. Ennek minél eredményesebb elméleti és gyakorlati elsajátítása érdekében az új járművek gépkocsivezetői az elkövetkező napokban képzésen vesznek majd részt.
A T-szériát tavaly mutatta be a Renault Trucks azzal a szándékkal, hogy leváltsa a két évtizeden keresztül gyártott Magnum nyergesvontatót. Az új, hosszú távú fuvarokra tervezett változatoktól azt várják a franciák, hogy méltó utódai lesznek a korábbi sikertípusnak. A Renault Trucks tájékoztatása szerint az új Euro 6-os motoroknak és az aerodinamikai fejlesztéseknek köszönhetően az új nyergesvontató fogyasztása 5 százalékkal lesz alacsonyabb elődjénél.
A Mary-Car Kft alakulása óta használ Renault járműveket, mára 13 darabból álló flottájának száz százaléka francia gyártmányú, döntő többségük Magnum és Premium Route típusú teherautó.