4,9 másodperc alatt katapultál 100-ra
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Több az alumínium és a piros varrás
Fotó megosztása:
250-nél vége a száguldásnak
Fotó megosztása:
Turbónyomás került a vízhőfokmutató helyére
Fotó megosztása:
Nem csak duplakuplungos, kézi váltó is kérhető az S3-ashz
Fotó megosztása:
Jól tart, ahhoz képest, hogy nem mély a kagylósítás
Fotó megosztása:
Szolidan alakult csak át
Fotó megosztása:
300 lóerő, 380 Newtonméter, 6,9 liter százon. Fenomenális
Fotó megosztása:
Magyar Audik a nizzai reptér parkolójában
Fotó megosztása:
Csak quattro összkerékhajtással lehet megvenni
Fotó megosztása:
150 lóerőt tud literenként a motorja
Fotó megosztása:
Tipikus Audi forma, nincs túlvadítva
Fotó megosztása:
2,5 centivel ül lejjebb a sima A3-as szedánnal. Könnyebb vele felakadni
Fotó megosztása:
13,9 milliót kérnek érte. A CLA 45 AMG jóval drágább
Fotó megosztása:
Egy S3-as ismertetőjel
Fotó megosztása:
Az S3-ashoz van tábla felismerő kamera is, de itthon nem rendelhető
Fotó megosztása:
Alaphelyzetben 18"-as, felárért 19"-os felnik kérhetők
Fotó megosztása:
Sportos autó hétköznapra
Fotó megosztása:
60 kilót fogyott a növekedés ellenére
Fotó megosztása:
Nagyszilárdságú acél és alumínium motorrházető segít alacsonyan tartani a súlyát
Fotó megosztása:
18 másodperc alatt nyílik a teteje, végig automatikusan
Fotó megosztása:
Két benzines és egy dízelmotorral indul a forgalmazás
Fotó megosztása:
Sportosabb, jobb kiállású mint elődje
Fotó megosztása:
18 centiméterrel nőtt az előzőhöz képest
Fotó megosztása:
125 lóerővel sem volt gyenge
Fotó megosztása:
Kellemes a belső, az alukeret felül elegáns
Fotó megosztása:
Az MMI kezelése még mindig túlbonyolított kissé
Fotó megosztása:
Jól kapcsolható a váltó
Fotó megosztása:
Kell a meleg, ha hidegben kabriózunk
Fotó megosztása:
Ez a kabrió műszerfala
Fotó megosztása:
Igényes, sportos, összetéveszthetetlenül Audi
Fotó megosztása:
Külön állítható a nyakfűtés intenzitása
Fotó megosztása:
Kisebb termetűeknek nem rossz a lábtér
Fotó megosztása:
Nőtt a csomagtér 15 litert nyitott tetőnél, de így is korlátozottan használható csak
Fotó megosztása:
Újdonságok az út szélén
Fotó megosztása:
Van feláras, még jobban szigetelt vászontető is hozzá
Fotó megosztása:
A S3-om féke üt, az A3 kabriónak pedig a színe
Fotó megosztása:
Még nincs ára, de Németországban 9,5 millió körül lesz az alap
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A gyárban tavaly 1 millió 434 ezer négyhengeres Otto- és dízelmotor, valamint 2448 öthengeres Otto-motor készült. Hathengeres erőforrásból 445 ezer, nyolc-, tíz- és tizenkét hengeresből pedig 43 ezer darabot gyártottak Győrben. Az Audi Hungariánál 2013-ban hatféle Otto- és négyféle dízelmotor 235 variánsa készült 86 és 570 lóerő közötti teljesítménnyel. Az üzemben 8100 motort gyártanak naponta, a Volkswagen-konszern harminc telephelyére.
A tavaly Győrben készült 42 851 autó közül 14 808 TT Coupé, 3550 TT Roadster, 21 607 A3 Limousine, valamint 2886 A3 Cabriolet volt. Novemberben a 25 milliomodik motort – egy négyhengeres 2.0 TFSI-t – az 500 ezredik Győrben készült Audi TT-be építették be.