„A jövő virtuális piactere” projektben olyan jármű megalkotását tűzték ki célul, amely az egyéni igényekre szabott preferenciák alapján, mindig az adott útvonalhoz, helyhez és időhöz igazított információkat és ajánlatokat ad.
Az SAP-vel közös, 2012-ben kezdett fejlesztés lényege az volt, hogy a rengeteg helyfüggő szolgáltatótól kapott, valós idejű információt az egyéni beállítások és az útvonal alapján szűrjék. Az együttműködés eredményeként alapmegoldásokat dolgoztak ki például az ideális parkolóhely és az egyedi ajánlatok gyors elérésére.
Egy 7-es BMW-be építették be a szoftver prototípusát. A sofőr maga választhatja ki, hogy utazása közben milyen típusú információkra kíváncsi és milyen szolgáltatásokat kíván útközben igénybe venni. A rendszer nemcsak szelektál a lehetőségek között, de a navigációs adatok alapján előre is tervez. Ha például a jármű a beállított úti céljához közeledik, a rendszer magától rákeres a lehetséges parkolóhelyekre és azok díjaira, majd az ügyfél előre beállított szempontjai szerint kínálja fel őket. Az alkalmazás természetesen mindegyik lehetőséghez megtervezi az optimális útvonalat, majd a kiválasztottat állítja be a navigációs rendszer úti céljaként.
A lehetőségek szinte végtelenek: az autósok értesülhetnek az útba eső legfinomabb kávéról, a legjobb parkolóhelyről, vagy épp az útvonal melletti áruház akciójáról is.