Négy ajtó, farmotor, gömbölyű far: nem így ismertük és szerettük meg a Twingót, de attól, hogy az utód nem úgy néz ki, mint egy lemetszett sarkú téglatest, még nem kell rögtön leírni. Különösen, mert a látszat ellenére a Twingo pontosan elődei legnagyobb erényét: a szerény alapterületen megvalósított bőséges helykínálatot fejlesztette tovább. 
A név maradt, a felfogás radikálisan változott: a harmadik generációs Twingo látszólag szakít elődei koncepciójával, és retró-hangulatú divatautóként lép színre, hogy elcsábítsa a Fiat 500 rajongóit.
Kikerekedett a kocka 35
A pontos méreteket majd csak márciusban, a modell világpremierjén tudhatjuk meg, mint ahogy a belső térről sem közölt még információkat (sem képet) a Renault, de állítják: az autó kisebb lett, a helykínálat viszont nőtt. 
Ez az újfajta hajtásláncnak köszönhető: a Renault 2010-ben, a Daimlerrel közösen kezdte fejleszteni a most színre lépő Twingót, amely műszaki alapjaiban megegyezik a szintén új fejlesztésű, de továbbra is farmotoros Smarttal. A Twingo tehát, mint az már régóta közismert, hátul hordja apró motorját – egyelőre erről sincsenek információk, de minden bizonnyal a 900 köbcentis Energy TCe kerül bele a csöppnyi farba. 
Kikerekedett a kocka 36
Hogy fölötte mennyi hely áll a csomagok rendelkezésre, nem tudni, mint ahogy az sem egyértelmű, hogy orr üregében csomagteret alakítottak ki, vagy itt helyezték el a segédberendezéseket. 
Szintén új ötlet a négyajtós kialakítás. Hogy ez ne menjen a stílusos megjelenés rovására, a Cliónál is alkalmazott, rejtett hátsó kilincset hívták segítségül; a csupaüveg hátfal még könnyedebbé teszi az autó megjelenését, egyben vizuálisan kiszélesíti azt. 
A Twingo kezdetben négy, merész színben lép színre, amiket matricák és kiegészítők széles választékával tuningolhatnak tovább a vásárlók.
a videó a hirdetés után indul