A siralmas jerezi kezdés alapján kiderült, hogy a három Forma-1-es motorgyártó közül a Renault-nak sikerült a legkevésbé az új, 1,6 literes turbós V6-os erőforrások fejlesztése, a franciák lemaradásban vannak.
Bár azonnali javításokat ígértek, az autó hűtésével szintén mellényúló Red Bullról felröppent, hogy annyira elégedetlen a Renault-val és a fejlesztés kilátásaival, hogy a háttérben máris új partnert kezdtek keresni. A pletykákat azóta mindkét fél cáfolta.
A Renault Sport F1 vezetője, Remi Taffin ezt mondta a Sport Bildnek: „Én nem tudok erről. Szoros együttműködésben dolgozunk a Red Bull-lal, több mérnökük egyenesen a viry-i központunkban tevékenykedik az autó és az erőforrás összehangolásán.”
A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko is az együttműködést hangsúlyozta: „Hosszú távú szerződésünk van a Renault-val, ami természetesen nem független a pályán elért eredményektől. Azonban nincs pánik, közösen dolgozunk a problémák megoldásán.”
A Renault-val közösen az elmúlt négy évben sorozatban minden bajnoki címet begyűjtő Red Bull mellett a Lotus, a Caterham és 2014-től immár a kisebbik Red Bull-csapat, a Toro Rosso is a francia erőforrásokat használja.