A Forma-1 gumiszállítója, a Pirelli 2014-ben igyekszik a korábbiaknál jóval kisebb szerepet játszani a sportágban, a milánói cég tartósabb keverékeket szállít, hiszen a csapatoknak van és lesz elég gondja az új autókkal és az új motorokkal. Az előző években használtnál keményebb keverékekből az alábbiakat viszi az olasz gyártó a szezon elejét jelentő négy tengerentúli futamra. 
Ausztráliában, Bahreinben és Kínában is a közepes (fehér) és a lágy (sárga) párosítást kapják a csapatok, míg a jellemzően kánikulai körülmények között, de igen durva aszfalton zajló malajziai hétvégére a kemény (narancs) és a közepes jár.
F1: 2-3 kerékcserét jósol a Pirelli 1
F1: 2-3 kerékcserét jósol a Pirelli 37


A kiosztásnál a Pirelli nem csak az elmúlt évek, de az idei tesztidőszak adatait is figyelembe vette. A gyártó közleményében örömmel konstatálta, hogy a reprezentatívnak tekinthető bahreini körülmények között is „nagyon kicsi” szemcsésedést tapasztaltak a csapatok, ellenben kimondottan érzékelhető tempókülönbség mutatkozott a kemény és a közepes, valamint a közepes és a lágy keverék között. (A piros jelölésű szuperlágyat nem vitték el a szahíri helyszínre.)
 
„Levonhatjuk a következtetést, miszerint a 2014-es gumik jóval kiszámíthatóbbak, az elődeiknél kevésbé kopnak, ezzel együtt viszont nem hátráltatják a teljesítményt” – mondta a Pirelli motorsportfőnöke, Paul Hembery.
„A fentiek mellett sikerült teljesítenünk a kisebb szemcsésedésre vonatkozó célkitűzésünket is. A közepes és a lágy keverék megfelel majd az Ausztráliában, Bahreinben és Kínában várható körülményeknek, egyensúlyban lehet a teljesítmény és a stratégiai lehetőségek, két-három bokszkiállásra számíthatunk. A malajziai magasabb hőmérséklethez és durvább útfelülethez a tavalyi évhez hasonlóan a kemény és a közepes keveréket választottuk.”
Ausztrália – közepes, lágy
Malajzia – kemény, közepes
Kína – közepes, lágy
Bahrein – közepes, lágy