A luxusautók körében nem divat változásról beszélni, sem érzékeltetni az idő múlását. Nem véletlen, hogy a Ghost aktuális átdolgozása során alig észrevehetőek az eltérések.
Mostantól nappali világítás keretezi az átrajzolt LED-es fényszórókat, az orron szárnyaló Emily sarka farvízként szántja fel a gépházfedelet, finom V-alakú mélyedést vájva a nemes fémfelületbe. A lökhárítókat is átrajzolták, a fékeket hűtő, első légbeömlők nagyobbak lettek, ráadásul krómkeretet kaptak.
A beltérben hasonlóan visszafogottak a változások. Megjelent a fedélzeti wifi hotspot, a Wraith GPS-vezérelt sebességváltója átkerült a négyajtós testvérbe, módosították az elektronikus kezelőfelületeket, az audiorendszerek kínálatában pedig megjelent „minden idők legaprólékosabban kidolgozott, legtökéletesebben hangzó” hifije – bár nem tudom, hogy akkor eddig miféle szeméttel szúrták ki a vásárlók szemét.