A Genfi Autószalonon hangzott el Dr Ulrich Hackenberg, az Audi műszaki igazgatója szájából, hogy az Audinál még „volna hely” egy sportkocsinak a TT alatt. Technológiai szempontból ez nem okoz problémát: a megcélzott padlólemezt hasznosító Audi S1 231 lóerős motorja, 5,8 másodperces gyorsulása és 250 km/óra végsebessége több mint elegendő egy sportos kupénak vagy roadsternek.
A képeken látható, 2010-es e-Tron spyder tanulmány pontosan ezt a lehetőséget vázolta fel: az alig több mint 4 méteres járműben egy combos dízelmotor és két villanymotor gondoskodott a vehemens előrejutásról.
Nem csak a TT alatt, hanem fölötte is volna egyébként keresnivalója egy plusz modellnek: a napokban bemutatott Sport quattro concept 420 lóerős teljesítménye megfelelő volna, hogy betöltse a rést a Golf-alapú modell és a Lamborghini Huracánnal közös bázisú, következő generációs Audi R8 között.