Ferrari LaFerrari, McLaren P1, Porsche 918 Spyder: a tavalyi év legfontosabb újdonságai egytől egyig villanymotorral támogatták meg teljesítményüket és imázsukat. Logikus volna, hogy a Lamborghini is kövesse fő riválisait, de ez nem fordulhat elő. 

„Senkire nem akarok ujjal mutogatni, de ami most a hibridek piacán zajlik, abból nem fognak a hétköznapi autók profitálni, mert túlságosan drága a technológia – vagy ha nem drága, akkor túlságosan nagy a tömege” – mondta Winkelmann a CarAdvice ausztrál oldalnak. 
A Huracán elődjének, a Gallardónak a motorja
Stephan Winkelmann és a Huracán LP 610-4

Stephan Winkelmann és a Huracán LP 610-4

Stephan Winkelmann és a Huracán LP 610-4


Ez persze nem jelenti azt, hogy valamikor a jövőben ne volna elképzelhető egy hibrid modell, de „ameddig csak lehet, meg szeretnénk őrizni a Lamborghini technológiai génállományát”. 
Ha persze a vásárlók úgy kívánják, akár elektromos autóról is lehet szó, de Winkelmann szerint erre legalább egy évtizedet kell még várni. 
A Lamborghini merev elzárkózása az elektromos hajtástechnológiáktól némiképp meglepő, hiszen a tulajdonos Audi műszakilag is érdekelt az olasz márkában: a Huracán már a következő generációs Audi R8 padlólemezét hasznosítja, és mivel az R8-ból készült elektromos modell, nagyon jót tenne a csoport költséghatékonyságának, ha növelni tudnák az eladási darabszámokat.
Nyitóképünkön az eddigi legnépszerűbb Lamborghini, a Gallardo motorja