A legkevésbé sem hivatalos, ám nagyon is kívánatos információk szerint a következő generációs Nissan GT-R a jelenlegi modell átdolgozott V6-os motorját kapja meg – épp csak kiegészül egy 250 lóerő körüli hibrid komponenssel.
Hihetőnek tartod a 800 lóerős hibrid GT-R-t?
Miért is ne, a technológia adott hozzá
1% ()
Marhaság, túl nagy volna a tejesítményugrás
1% ()
Mindegy, a Porsche 918 Spyder úgyis lenyomja
1% ()
Az így kapott, legalább 800 lóerő nagyságrendi változást jelent a mostani 545-höz képest; egyenesen a (hibrid) szupersportkocsik régiójába emeli az összkerékhajtású japán sportkupét – és azokhoz hasonlóan bőven három másodpercen belül gyorsul százra. A végsebességet 340 km/órára becsülik.
Mindez persze nem megy ingyen: a várakozások szerint akár 15 százalékkal is felmehet a GT-R ára, ami viszont még így is töredéke a hozzá hasonló, nemes négykerekűekért elkért összegnek.
Az új Nissan GT-R már jövőre bemutatkozhat, forgalmazása azonban legkorábban 2016-ban kezdődik meg.
Nyitóképünkön a következő generációs GT-R egy nem hivatalos, grafikus előzetese látható