Gran Turismo Sport – történelmi távlatokat idéz ez a három szó a Porschénél, az 1963-as Carrera GTS-től a nyolcvanas, kilencvenes évek 924 / 928 GTS modelljein át jelenlegi Panamera és Cayenne szériákig. A GTS kiélezett és kifinomult, erősebb és gazdagabb, egyszerre nyújt többet pályán és közúton. 

A most bevezetett GTS modellek motorja a Cayman S és a Boxster S 3,4 literes motorján alapul; teljesítményüket 15 lóerővel, nyomatékukat 10 Nm-rel emelték meg. A roadster így 330 lóerőt ad le, végsebessége 281 km/órára nőtt, álló helyzetből 4,7 másodperc alatt gyorsul százra. A Caymant még virgoncabbá teszi 340 lóereje: a gyorsulás szintideje 4,6 másodperc (mindkét esetben duplakuplungos váltó és aktív Sport Plus gomb esetén), a csúcssebesség 285 km/óra. 
Belépő csúcsmodellek a Porschénál 1
Belépő csúcsmodellek a Porschénál 27
A nagyobb tempóhoz fokozott stabilitás jár: alapáron jár az adaptív PASM futómű és a Sport Chrono csomag, a 20 colos kerekekre elöl 235/35, hátul 265/35 méretű abroncsok kerülnek. 
Nem csak gyorsabb, látványosabb is a GTS ikerpár: egyedi orrkialakítás és módosított far, fekete hátterű bixenon fényszórók (alapáron adaptív fényvezérléssel), valamint króm helyett fekete feliratozás segít azonosítani a csúcskivitelű ‘kis’ Porschékat, amelyek májustól kerülnek forgalomba.
Belépő csúcsmodellek a Porschénál 28
Belépő csúcsmodellek a Porschénál 29
Belépő csúcsmodellek a Porschénál 30

Belépő csúcsmodellek a Porschénál 31