Az AMG a világ legnagyobb teljesítményű négyhengeres motorját alkotta meg, amikor a kétliteres turbómotort 360 lóerőre lőtte be. Most már tudjuk, biztonsági játékot játszottak, hiszen volt tartalék bőven a blokkban. A Brabus több mint 10 százalékkal emelte meg a motorteljesítményt és a forgatónyomatékot: 400 lóerővel és 450 helyett 500 Nm nyomatékkal az autó ha a mechanika határait nem is, de a józan észét feltétlenül feszegeti. 

A neves német tuningműhely is kezelésbe vette a Mercedes legkisebb sportszedánját. A gyári AMG verzió elhalványul mellette.
Csoda, hogy egyben marad 33
A plusz felkészülés a gyorsítóképességben is megmutatja hatását: a mezei AMG-verzió 4,4 másodpercévek szemben a Brabus 4,2 alatt gyorsul százra. 
Ami a külsőségeket illeti, piros szegélyű karosszériaelemek, két diszkrét légterelő – egy a csomagtér peremén, egy másik a tető kilépő élén – dobja fel a megjelenést. A keréktárcsák kínálata 19 colosig terjed, ezeken is megjelenik a piros szegélyezés, akár csak az Alcantarába burkolt beltérben.
Csoda, hogy egyben marad 34
Csoda, hogy egyben marad 35
Csoda, hogy egyben marad 36