Az olyan csodálatosan egzotikus járművek, mint a Porsche 911 Safari, a reinkarnációról szóló doktrínák hatálya alá esnek: természetüktől fogva eltűnnek a süllyesztőben, ám újra és újra visszatérnek, hogy rövid időre elszórakoztassák a nagyérdeműt, mielőtt ismét elillannak.
Ez alkalommal úgy tűnik, még azelőtt köddé válik a terepsportkocsi álma, mint hogy testet ölthetett volna: a GT Spirit című webmagazin úgy tudja, az itt látható, kívánatos járművet az előző generációs 911 (Porsche 997) alapjaira fejlesztette volna a német Silberform AG.
Az autóra erősen emelt, állítható (280-330 mm) futóművet és szélesített kerékívekbe zárt, masszív, 20 colos kerekeket álmodtak, a motort bőségesen méretezett beömlők látják el friss levegővel. A far vadonatúj rajzolatú, látványos, integrált légterelővel, elöl a hőskort idéző, négyes rali-lámpasor díszeleg. Állítólag el is kezdték megépíteni a csodás járgányt, de aztán elfogyott a pénz, így félbeszakadt a munka.
Mégsem biztos, hogy le kell mondanunk a modern kori 911 Safariról: a Porsche állítólag heteken belül bemutatja a hetvenes évek legendás versenyautójának újkori utódjának előtanulmányát. A Carrera 4 alapjaira épülő koncepcióautó megvalósulása kérdéses, bár két dolog mindenképpen mellette szól: egyrészt hatalmas kereslet volna rá a rossz minőségű utakban és kőgazdag vásárlókban bővelkedő piacokon (hirtelen Kína és Oroszország ugrik be), másrészt a Porschénak egészen biztos nem fogy el félidőben a pénze.