A McLaren számára a Maláj Nagydíj messze nem volt olyan gyümölcsöző, mint a kettős dobogót hozó Ausztrál Nagydíj, Jenson Button a 6., Kevin Magnussen pedig csak a 9. lett.  
Fotó: Europress
Fotó: Europress

Fotó: Europress

Fotó: Europress


„Izzasztó délután volt, úgy meg főleg, hogy a tükörből azt láttam, ahogy a két Williams csatázott! De élvezhető futam volt, szerintem ennél többet nem hozhattam volna ki a jelenlegi csomagból, sőt a hétvége előzményei alapján a 6. helyre sem számítottam” – mondta az időmérőn kockáztató és mellényúló Button.
„Ezzel együtt tagadhatatlan, hogy a gyors kanyarokban még hiányzik a tempónk. Az autónak vannak erősségei, de sok munka is vár még ránk.”
Magnussen rögtön a rajt után összeért Kimi Räikkönennel, a balesetben eltörte az első szárnyát, az ütközés miatt pedig büntetést is kapott, utána már csak a visszakapaszkodás lehetett a cél. Nagyon sajnálta a történteket.
„Bocsánatot kérek a csapattól, amiért már a második kanyarban, a kimis incidenssel elszúrtam a dolgokat! Azt hiszem, erős pontokat szerezhettünk volna ma, szóval csalódtam magamban is. Az F1-es futam hosszú verseny, nem lett volna szabad már az elején hibáznom. De néha van ilyen, a lényeg, hogy tanuljunk belőle, és tanulni is fogok! Jó, hogy ilyen hamar következik Bahrein, jó lesz gyorsan magam mögött hagyni ezt a versenyt.”
A versenyfőnök, Eric Boullier így értékelt:
F1: Buttont megizzasztották a Williamsek 72


„Egyértelműen többet vártunk Szepantól a megszerzett 10 pontnál. Ezzel együtt Jenson hibátlan versenyt teljesített, a tizedik helyről felkapaszkodott a hatodikig. Jobb kvalifikációval talán még előrébb lehetett volna, bár nem sokkal.”
„Kevin jól rajtolt, de Kimi megelőzésekor a két autó összeért, Kimi defektet kapott, Kevinnél pedig letört az első szárny véglapja. Az első bokszkiállása így hosszabbra nyúlt az orrkúpcsere miatt, az időveszteséget pedig tovább súlyosbította a később megkapott stop&go büntetés.”
„Persze az ilyen versenyek elkerülhetetlenül hozzátartoznak az újoncok Forma-1-es beavatásához, Kevin reakciója pedig két okból is nagyszerű volt: először is, az eset után a lelkét is kihajtotta a verseny további részében, és végül a 9. helyen ért be, másrészt a levezető körön őszintén bocsánatot kért a csapattól, ami nem lett volna kötelező, de jól esett hallani.”