A Red Bull Melbourne után Szepangban is a dobogóra jutott, közvetlenül a Mercedes mögött, de a csapatfőnök, Christian Horner szerint valódi verseny nincs köztük, az ezüst nyilak egyelőre megfoghatatlanok. Horner attól tart, hogy a Mercedes-erőforrások fölénye Bahreinben még nagyobb lesz.
„Azt hiszem, Bahreinben még nagyobb lesz az előnyük, mert azon a pályán a motorerő számít. Itt (Szepangban, a kanyargós) szektorban jók voltunk, de az első szektorban agyonvertek minket a két egyenesen. Átlagosan fél másodperc vagy annál is több volt az előnyük csak azokon az egyenesen. Nagyon nagy az előnyük. Egyértelmű, hogy van még tartalékuk, az is szép, hogy ilyen közel jutottunk hozzájuk.”
Helmut Markóhoz hasonlóan Horner is a Renault javításaira vár:
„Világos, hogy a Mercedes előnye az egyenesekben van, mi pedig Viry-vel (a Renault motorgyára) karöltve hajtunk, erőn felül dolgozunk. A Renault-nál tudják, hogy ha sikerül megoldani a megbízhatósági problémákat, akkor még nagy fejlődési tér lesz, nem lesz könnyű felzárkózni a végsebességet illetően, de remélhetőleg előrébb léphetünk.”
„A lényeg, hogy harmóniában működjön három elem: a belsőégésű motor, a turbó és az energia-visszanyerő rendszer, ami a fékezésre, a gyorsulásra és az erőleadásra is hatással van. Sajnos még nem tartunk itt. De a gondok többsége szoftveres eredetű, remélhetőleg meg tudjuk oldani.”
„Azonban nem csak Renault van hátrányban (a Mercedeshez képest), láthattuk, hogy Alonso friss gumikon, nyitott DRS-sel is alig tudta megelőzni (a Mercedes-motoros Force Indiában ülő) Hülkenberget. Persze le a kalappal a Mercedes előtt, nagyszerű munkát végeztek a motorral – nagyon keményen kell dolgoznunk, hogy be tudjuk érni őket.”