A közelmúltban bő harminc milliárd forintnak megfelelő összegért elkelt a csődbe jutott Nürburgring, és az új vezetés ígéretet tett arra, hogy a pálya teljes funkcionalitását meghagyják. Így van remény arra, hogy a jövőben sem kell nélkülöznünk az alább láthatókhoz hasonló, prototípusokat bemutató felvételeket. 
A Mercedes-Benz S 63 AMG Coupéról alig néhány napja írtunk: az 585 lóerős modell hátsó- vagy összkerékhajtással rendelhető, és bár ízig-vérig gran turismo, egyedülálló futóműve, amely a kanyarban bedőlve segít javítani a stabilitást, és ezzel növelni a kanyarsebességet, még a Nürburgring technikás kunkorjaiban is sziklaszilárddá teszi a sportos luxuskupé viselkedését. 
Nem kevésbé izgalmas és egzotikus, de sokkal inkább sport-, mint luxusorientált kupé a hamarosan érkező AMG GT, az SLS kistestvére. A korábban SLC AMG néven emlegetett, kifejezetten fiatal vásárlóknak szánt, hagyományos (nem sirályszárny-) ajtós sportkocsi orrában vélhetően nem az S-Coupé 5,5 literes nyolchengerese, hanem a vadonatúj fejlesztésű négyliteres, ikerturbós V8-as dolgozik – ugyanaz a motor, amely a C 63 AMG-ben is megjelenik, és amely akár 600 LE fölötti teljesítményre is képes lehet. 
Ha ehhez hozzávesszük, hogy az elvileg ősszel érkező sportkupé alumínium térvázat kap, és ezzel alig másfél tonnát nyom, nincs miért csodálkozni, hogy az AMG GT az idei év egyik legizgatottabban várt újdonsága.
Forrás: Touriclips / Youtube