A McLaren tart attól, hogy a malajziai visszaesés nem átmeneti volt. A szezonnyitó után a McLaren még vezette a konstruktőri versenyt, Szepangban azonban csak egy hatodik és nyolcadik helyre futotta a csapatnak. A McLaren versenyigazgatója, Eric Boullier máris megkongatta a vészharangot.
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
„Az a baj, hogy nem hiszem, egyszeri kisiklás volt ez a verseny” – mondta Boullier az Autosportnak. „Örültünk az ausztráliai eredménynek, de már akkor is tudtuk, hogy a riválisok gyorsan befoghatnak minket, amint elkezdik a finomhangolást a beállításokon és az elektronikai dolgokon. Malajziában pontosan ez történt.”
Boullier szerint a malajziai forró és párás körülmények is hozzájárultak a csapat gyengélkedéséhez, az viszont meglepte, hogy milyen kevés autó robbant le. „A forróságban leszorítóerőt veszítettünk, emiatt az autó csúszkálni kezdett, és ez még jobban felforrósította a gumikat. Sehogy sem találtuk a tapadást.”
„Furcsa módon nem volt túl sok megbízhatósági probléma Malajziában. A célba érésre és megbízhatóságra kihegyezett stratégiánk működött Melbourne-ben, de most nem vált be, mert az autók nagy része eljutott a kockás zászlóig. Tudjuk, hogy teljesítményben nagyot kell ugranunk, és agresszíven kell fejlesztenünk az autót.”