Heti Top 10 cikkünkben a legtakarékosabb benzines autókat gyűjtöttük össze. Ez nem a gyári norma, hanem a közúton mért fogyasztás
Heti Top 10 cikkünkben a legtakarékosabb benzines autókat gyűjtöttük össze. Ez nem a gyári norma, hanem a közúton mért fogyasztás
Fotó megosztása:
10. Honda Jazz Hybrid, 5,3 l/100 km. A villanymotoros rásegítés és a mozgási energia akkumulátoros tárolása nem hoz sokat a japán autónak. A kis egyterű hibridhajtás nélkül alig eszik többet: az 1,2-es átlaga 6,01, az 1,4-es motoré 6,18 l/100 km
10. Honda Jazz Hybrid, 5,3 l/100 km. A villanymotoros rásegítés és a mozgási energia akkumulátoros tárolása nem hoz sokat a japán autónak. A kis egyterű hibridhajtás nélkül alig eszik többet: az 1,2-es átlaga 6,01, az 1,4-es motoré 6,18 l/100 km
Fotó megosztása:
9. Škoda Citigo, 5,28 l/100 km. Az ikertrió cseh tagja egészen közel van a gyár által megadott 4,5 literes átlaghoz. A két motorváltozat közül a 60 lóerős beéri 5,2 literrel, a 75 lóerős átlaga három decivel magasabb
9. Škoda Citigo, 5,28 l/100 km. Az ikertrió cseh tagja egészen közel van a gyár által megadott 4,5 literes átlaghoz. A két motorváltozat közül a 60 lóerős beéri 5,2 literrel, a 75 lóerős átlaga három decivel magasabb
Fotó megosztása:
8.Daihatsu Coure, 5,27 l/100 kilométer. Apró, légies és nem szívja szárazra a tankot a Daihatsu Coure. Kár, hogy Európából kivonult a kisautókat gyártó Toyota-leányvállalat
8.Daihatsu Coure, 5,27 l/100 kilométer. Apró, légies és nem szívja szárazra a tankot a Daihatsu Coure. Kár, hogy Európából kivonult a kisautókat gyártó Toyota-leányvállalat
Fotó megosztása:
7. Citroën C1, 5,24 l/100 km. Úgy fest, a Csehországban gyártott hármas ikrek közül a Citroën C1 tulajdonosai vezetnek a legtakarékosabban. A vele megegyező testvérmodellek átlaga 5,37 (Toyota Aygo) illetve 5,46 liter 100 kilométerre (Peugeot 107)
7. Citroën C1, 5,24 l/100 km. Úgy fest, a Csehországban gyártott hármas ikrek közül a Citroën C1 tulajdonosai vezetnek a legtakarékosabban. A vele megegyező testvérmodellek átlaga 5,37 (Toyota Aygo) illetve 5,46 liter 100 kilométerre (Peugeot 107)
Fotó megosztása:
6. SEAT Mii, 5,23 l/100 km. A Volkswagen Up rokonai közül kettő is befért a legjobb tízbe. A különbség azonban elhanyagolható az egyliteres benzinesek étvágya között
6. SEAT Mii, 5,23 l/100 km. A Volkswagen Up rokonai közül kettő is befért a legjobb tízbe. A különbség azonban elhanyagolható az egyliteres benzinesek étvágya között
Fotó megosztása:
5. Toyota Auris Hybrid, 5,22 l/100 km. A mai Prius hajtáslánca a kevésbé áramvonalas Aurisba plántálva is kivételesen csekély benzinszámlát ígér. Az alaposság kedvéért: a Prius II értéke századra megegyezik a hibrid Auriséval
5. Toyota Auris Hybrid, 5,22 l/100 km. A mai Prius hajtáslánca a kevésbé áramvonalas Aurisba plántálva is kivételesen csekély benzinszámlát ígér. Az alaposság kedvéért: a Prius II értéke századra megegyezik a hibrid Auriséval
Fotó megosztása:
4. Nissan Pixo 5,12 l/100 km. Köztudott a háromhengeres Suzukikról, hogy kevéssel beérik. A Pixóban is az Alto technikája lakik, a kisautót a Suzuki indiai üzeme gyártja a Nissannak. Érdekes, hogy az Alto, 5,40-es értékével, nem tudott az első tízbe kerülni
4. Nissan Pixo 5,12 l/100 km. Köztudott a háromhengeres Suzukikról, hogy kevéssel beérik. A Pixóban is az Alto technikája lakik, a kisautót a Suzuki indiai üzeme gyártja a Nissannak. Érdekes, hogy az Alto, 5,40-es értékével, nem tudott az első tízbe kerülni
Fotó megosztása:
3. Toyota Prius III, 5,07 l/100 km. A jelenlegi Prius az a családi autó, amely valóban eljár öt liter benzinnel. A minimális fogyasztás mellett a hibrid hajtáslánc legfőbb értéke a páratlan megbízhatóság
3. Toyota Prius III, 5,07 l/100 km. A jelenlegi Prius az a családi autó, amely valóban eljár öt liter benzinnel. A minimális fogyasztás mellett a hibrid hajtáslánc legfőbb értéke a páratlan megbízhatóság
Fotó megosztása:
2. Toyota Yaris Hybrid, 4,87 l/100 km. Alapjaiban a Prius II hajtásláncával spórol a Yaris hibrid, amely jelentős továbbfejlesztések árán fért csak el a sokkal kisebb autóba. Városi forgalomba ideális autó
2. Toyota Yaris Hybrid, 4,87 l/100 km. Alapjaiban a Prius II hajtásláncával spórol a Yaris hibrid, amely jelentős továbbfejlesztések árán fért csak el a sokkal kisebb autóba. Városi forgalomba ideális autó
Fotó megosztása:
1. Honda Insight I, 3,74 l/100 km. Az első generáció páratlanul takarékos, ám csak kétszemélyes. Aki nem egymaga jár, annak jobb választás a Jazzre épülő második széria, amely ötüléses és 5,45 l/100km átlagával még mindig nem üt lyukat a családi költségvetésbe
1. Honda Insight I, 3,74 l/100 km. Az első generáció páratlanul takarékos, ám csak kétszemélyes. Aki nem egymaga jár, annak jobb választás a Jazzre épülő második széria, amely ötüléses és 5,45 l/100km átlagával még mindig nem üt lyukat a családi költségvetésbe
Fotó megosztása:
1. Honda Insight I, 3,74 l/100 km. Az első generáció páratlanul takarékos, ám csak kétszemélyes. Aki nem egymaga jár, annak jobb választás a Jazzre épülő második széria, amely ötüléses és 5,45 l/100km átlagával még mindig nem üt lyukat a családi költségvetésbe
1. Honda Insight I, 3,74 l/100 km. Az első generáció páratlanul takarékos, ám csak kétszemélyes. Aki nem egymaga jár, annak jobb választás a Jazzre épülő második széria, amely ötüléses és 5,45 l/100km átlagával még mindig nem üt lyukat a családi költségvetésbe
Fotó megosztása: