Ha mindig is szerettél volna ellátogatni egy olasz sportautókat gyártó műhelybe, de eddig nem volt rá alkalmad, akkor most megteheted, és fel sem kell állnod a székből. Az otthon melegében, kakaót szürcsölgetve tehetsz virtuális sétát a Paganinál, a Huayra és a Zonda szülőházában. 
Kattints az autóra! 

Virtuális séta a Pagani gyárban 1

Ha picit közelebb navigálunk az autóhoz, akkor szépen meg is tudjuk vizsgálni az utasteret, a másik oldalról pedig rózsabimbóként nyílik szét a sportkocsi. Nem ők az elsők akik beengedték a Google kameráját, hasonló képpen sétálhatunk a Lamborghini- vagy a Honda-múzeumban, és a McLaren főhadiszállását is körbejárhatjuk. 
A középen látható kék autó egyébként a Pagani Huayra, ami halandó átlagembernek szinte az elérhetetlen kategória. Nem elég, hogy maga az alapmodell ára több mint 1 millió euró (306 millió forint), ezt az összeget simán fel tudjuk tornázni különböző kiegészítőkkel és extrákkal 1 millió 339 ezer euróra, mindez forintosítva 410 millió magyar kreditet jelent. 
A teljes karbon vázas kialakítás a legdrágább extra, ez 112 500 euróba kerül (34,5 millió forint), az egyedi színű biztonsági övért pedig 850 eurót kell kicsengetnünk (260 ezer forint). De ez csak két példa volt, nézzétek meg a teljes árlistát. KATTINTS IDE! 
Virtuális séta a Pagani gyárban 2
Elődjével, a Zondával szemben a Huayra jóval nagyobb hűtőnyílást kapott elöl, ami az új motor miatt kellett, ebben az autóban ugyanis már turbómotor van. A 6,0 literes, V12-es motor ezúttal is az AMG-től érkezik. Teljesítménye 700 lóerő, míg maximális nyomatéka 1000 Nm. Ezt az erőt a Zonda R-hez is váltót szállító Xtrac hétfokozatú, szekvenciális váltója viszi a hátsó kerekekhez. A Huayra 3,3 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás tempót, a végsebessége pedig 370 km/óra.