A tavaly befejeződött korszerűsítés során az M0 autóút az M7-es és az M5-ös autópálya között, több mint 27 kilométeren mindkét irányban három-három forgalmi sávossá vált, egy-egy leállósávval kiegészítve. A bővítés véget vetett a mindennapos forgalmi dugóknak, és a balesetek is számottevően csökkentek.

A bővítés az M1-es és az M7-es autópálya között elmaradt. Ennek oka, hogy ezt a munkát a Tópark projekt beruházója vállalta, a válság miatt azonban leállt a beruházás, így elmaradt az autópálya szélesítése is.  
 
A közlemény szerint a meglévő kétszer kétsávos autóút forgalmának folyamatos fenntartása mellett, a bal pálya kiépítésével kétszer három sávot és egy leállósávot alakítanak ki. A beruházás májusban indul és 2015 őszére fejeződik be, ekkortól az M3-as és Győr irányába is három forgalmi sávot és egy leállósávot használhatnak az autósok. A projekt keretében a bal pálya befejezését követően a jobb pályát is újraaszfaltozzák.

A kivitelezésre kiírt közbeszerzésre két ajánlat érkezett, a pályázók közül a legalacsonyabb árat adó Betonútépítő Zrt. végzi el a munkát, nettó 6 milliárd 74 millió forintért.

(Forrás: MTI)

Sabrina-poszterek lepték el a fiúszobákat, zajlott a rendszerváltoztatás és elkészült az első world wide web oldal. A Renault pedig bemutatta az R5 utódát, a Cliót
Ismét bővítik az M0-st 15
Milyen volt a Clióból a középmotoros fenevad és mi köze az autóhoz Laetitia Castának? A Porsche 911 és a Ford Mustang után a Renault Clio történelmét dolgoztuk fel. A cikkért kattintsatok a képre!