Sanghajban, a világ másik felé nyaktörő show-t, Keanu Reeves első rendezésének előzetesét és sok érdekes autót is láttunk
Fotó megosztása:
Az állami vezetők reprezentációs autóit hagyományosan a FAW konszernhez tartozó Hongqi szállítja. A honcsinak ejtendő márkanév vörös lobogót jelent, ez a V12-es HQE, amelynek alvázát a Toyota Land Cruiser adja
Fotó megosztása:
Ez a Hongqi márka (Vörös Lobogó), az állami vezetők autóit szállító cég aktuális reprezentációs limuzinja, a HQE
Fotó megosztása:
Nálunk nem kapható a mutatós FIAT Viaggio (magyarul utazó)
Fotó megosztása:
Az Alfa Giulietta és a Dodge Dart padlólemezére épül, odakint a Linea utódja
Fotó megosztása:
Nem viccelnek: duplakuplungos sebességváltót fejleszt a Chery
Fotó megosztása:
Mintha Detroitban vagy Frankfurtban járnánk, a Chery prezentációja pont olyan volt
Fotó megosztása:
A rettenetes lebőgések után ott is egyre többet áldoznak az ütközésbiztonságra
Fotó megosztása:
Innen elég BMW-s a Chery Alpha7. Lopni a helyiek meggyőződése szerint nem bűn, ihletet meríteni pláne nem az
Fotó megosztása:
Egyelőre tanulmányautó, de megvalósul az Alpha7. A kínai gyár új padlólemezére épül
Fotó megosztása:
465 centijével nagyjából akkora, mint egy Cruze vagy egy A4. Motorja 1,6-os benzines, később megjelenik turbóval és duplakuplungos váltóval is
Fotó megosztása:
Nem tűnik gagyinak a Beta5 tanulmány sem
Fotó megosztása:
Várhatóan csak 2015-től lesz kapható a koncepcióautóra épülő szériamodell
Fotó megosztása:
Itt volt a Matizt idéző QQ is
Fotó megosztása:
Ez már a Zotye Auto területe, a Z200 a kínai verzió a FIAT Albeából
Fotó megosztása:
Valamivel nagyobb limuzin a Z300. Törésteszt róla itt:http://www.youtube.com/watch?v=Ps2BfNOFaas
Fotó megosztása:
FIAT Multiplából született az elektromos egyterű. A Z300 EV hatótávja 120 km körüli
Fotó megosztása:
VW Touaregnek is jó volna, de igazából a Zotye Auto T600 modelljét látjuk
Fotó megosztása:
Itt épp a Brilliance standján járunk. A H330 új modell, 1,5 literes szívó és turbómotorja lesz. Ára az utóbbival 4,2 millió forintnyi jüan
Fotó megosztása:
Kínában a fiúgyermek összehasonlíthatatlanul nagyobb érték a lánynál
Fotó megosztása:
A BAIC megvette a Saab 9-5 technikáját és gyártósorát, de a márkanevet nem. A meglévő alapokra saját autót rajzoltak
Fotó megosztása:
A Shenbao D320 orra mercis vagy subarus, de a technika a Saab 9-5-é. A BAIC megvette a svéd autók technikáját és gyártósorát, de a márkanevet nem
Fotó megosztása:
UAZ is lehetne, de a BJ 212 a BAIC konszern terepjárója
Fotó megosztása:
A drágább autók között nehéz a hazai márkák dolga, a feltörekvők a világmárkák fejlett autóival versenyeznek. A képen egy BAIC Shenbao D320
Fotó megosztása:
136 lóerős a Foton aranyban pompázó, benzines kisbusza. A cég a BAIC konszern teherautós leányvállalata
Fotó megosztása:
136 lóerős a Foton aranyban pompázó, benzines kisbusza. A cég a BAIC konszern teherautós leányvállalata
Fotó megosztása:
Egy olasz városról kapta nevét a Hawtai Boliger
Fotó megosztása:
Kétliteres dízelmotorját az olasz VM Motori tervezte, a designt pedig lenyúlták a derék kínaiak
Fotó megosztása:
Íme az eredeti
Fotó megosztása:
Művészi igénnyel vettek méretet a Porsche Cayenne-ről
Fotó megosztása:
Belül törekedtek az igényességre, több-kevesebb sikerrel
Fotó megosztása:
Azért az eredeti ebből is ezerszer jobban néz ki a Cyenne-ben
Fotó megosztása:
Bőrrel feldobott közepes műanyagok az ajtón
Fotó megosztása:
Ez a limuzin a Hawtai B11. Kombikra nincs igény Kínában
Fotó megosztása:
477,7 centis, de helyi alapára csak 67 900 jüan, 2,5 millió forint. Nettó exportára még alacsonyabb
Fotó megosztása:
Akkora, mint egy Insignia, belül nagy és helyenként igénytele, de csak annyiba kerül, mint az ezres Corsa. A Hawtai E70 európai exportját kizárja a csak Euro 4-es motor
Fotó megosztása:
A hátsó lábtér óriási, a design a Lancer és a Cruze keveréke
Fotó megosztása:
2,5 millióért abszolút elfogadható, drágábban adva gagyinak mondanám a belső teret
Fotó megosztása:
Bármilyen autóban lehetne
Fotó megosztása:
Sorjás a fedél műanyaga a váltó előtt
Fotó megosztása:
A FAW konszern márkája a Besturn
Fotó megosztása:
Olcsó megoldással tárcsaféknek álcázták a hátsó dobot az alufelni mögött
Fotó megosztása:
A Toyota kitette a Le Mans-i hibrid versenyautót az FT86 tanulmány és egy régi AE86 elé
Fotó megosztása:
A Corollánál kisebb szedán a Vios
Fotó megosztása:
3,4 millió forintról indul az ára, 1600-as benzines motorja 118 lóerős
Fotó megosztása:
Belül elég ócska anyagokkal találkozni
Fotó megosztása:
Jó nők nélkül itt sem működhet az autókiállítás
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kína demográfiai átalakulása nagy lehetőségeket kínál a nyugati autógyártóknak. Az egygyermekes családmodellt támogató, korábbi kínai kormánypolitika nyomán sok-sok millió kínai ma harminc év alatti egyke, „hihetetlen erőforrásokkal” – mondta a Ford értékesítési igazgatója, Jim Farley a Pekingi Autószalon megnyitása előtt.
Míg a harminc év alatti amerikaiak körében a diákhitel törlesztése vagy a munkanélküliség szűkíti a piacot, addig a harminc év alatti egyke kínai „gyerekeket” kiterjedt rokonság akarja erejét nem kímélve kényeztetni, drága ajándékokkal indítani az életben. Erre a jelenségre évtizedeken át építkezhetnek az autógyártók.
(Forrás: MTI)