A Mitsuoka Orochinál csúnyább autót (illetve csúnyább bármit) nehéz elképzelni. Ennek ellenére 2006 óta gyártják folyamatosan, miután 2001-ben koncepcióautóként megismerte a világ. A japán mitológia nyolcfejű sárkányáról elnevezett Orochi pályája azonban most véget ér: a Toyota Camry 3.3 V6-os motorjával felszerelt, szárnyas ajtós hüllő szeptemberben örök álomra hajtja csúf fejét. 

Addig azonban lehetőségünk lesz megvásárolni egy utolsó, limitált szériában. A Final Edition arany gyöngyház vagy paprikalila fényezést kap (előbbiből három, utóbbiból kettő darab készül), hátra szárnyat, előre köténytoldatot szerelnek, kerekeit egyedi, 19 colos darabokra cserélik. 
Szeptembertől nem gyártják a Mitsuoka Orochit, a génhibás halra emlékeztető sportkocsit. Az utolsó öt példányt különleges kivitelben készíti el a gyártó.
Búcsúzik a világ legrusnyább autója 19
A beltérben a fényezéstől függően sötétpiros-fekete vagy fekete-lila Alcantara/műbőr ülések, fémhatású díszbetétek, valamint Alcantarával burkolt kormánykerék jelent eltérést a szabványos modellhez képest. 
Motortuningra vagy egyéb csacskaságra így a vége felé már nem vállalkozott a Mitsuoka, maradt a 233 LE, a 328 Nm és az ötfokozatú automata sebességváltó. 
A Final Edition holnaptól (április 25., péntek) kapható Japánban, vételára 12,7 millió jen (27,5 millió Ft), plusz adók és egyéb költségek.
Búcsúzik a világ legrusnyább autója 20